Jakiego oleju używasz w amx i jaki masz przebieg bo ładnie to wszystko wygląda od środka. I jakich części użyłeś do rozrzadu. Czy blokada wałków musi być cały czas założona bo widzę ze niektórzy zdejmując zanim założą nowy pasek. Co jeśli będę musiał wymienić uszczelniacz walka??? Czasami mi wywalić błąd nastawia tego z przodu chce przy okazji do niego zajrzeć czy jest gdzieś info o jakiejś oporności między poszczególnymi pinami?
Przy tym co jest z tyłu wymieniałem juz uszczelkę
[2.8 AMX]Grupa 093 i 092 - Sprawdzenie ustawienia rozrządu
Aktualnie Valvoline Max Life 5w40, poprzedni właściciel lał mobila 5w30zediii pisze:Jakiego oleju używasz w amx i jaki masz przebieg bo ładnie to wszystko wygląda od środka.
Przebieg ok 240k km
Wszystko SKFzediii pisze:I jakich części użyłeś do rozrzadu.
Ojciec się głownie tym zajmował, ale jak dobrze pamiętam to po zluzowaniu paska i kół nic nie powinno się przestawić. Mieliśmy też wymieniać uszczelniacz pod kołem, ale okazało się, że lało się z pokrywyzediii pisze:Czy blokada wałków musi być cały czas założona bo widzę ze niektórzy zdejmując zanim założą nowy pasek. Co jeśli będę musiał wymienić uszczelniacz walka???
Dla rozwiania wszelkich wątpliwości wrzucam instrukcje z ElsaWin
INSTRUKCJE ESLAWIN
PS. Srry, że odpisuje po tak długim czasie, ale nie zauważyłem że ktoś pisał w tym poście . Przynajmniej będzie dla potomnych
Witam szanowne grono.
Ostatnio trochę dłubałem przy aucie tzn. uszczelniacze zaworowe wymieniłem i napinacz po stronie kierowcy. Nie mam pewności czy dobrze rozrząd poskładałem bo trochę trzęsie budą. Ostatnio pociągłem do odcięcia i później jakby dławił sie przy przyspieszaniu i poszarpywał. Wymieniałem też sprzęgło i musiałem wykręcić jedną sonde bo troche ciasno było a nie chciałem tłumika odkręcać (przez to chyba łącznik elastyczny poszedł bo troche pierdzi) i wywala błędy (może przez to poszarpywał przy przyspieszaniu) :
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
Zrobiłem logi i miałbym do Was wielką prośbę o ich przeglądnięcie:
zimny - http://vaglog.pl/log-003_090_093_gUoHUv.html - statyczne
ciepły - http://vaglog.pl/log-003_090_093_bModyIq.html - statyczne
ciepły - http://vaglog.pl/log-001_003_002_DZx84r.html - statyczne
ogień na tłoki - http://vaglog.pl/log-003_093_090_7zmvX.html - dynamiczne
Silnik 2.8 amx
Z góry dziękuje
Ostatnio trochę dłubałem przy aucie tzn. uszczelniacze zaworowe wymieniłem i napinacz po stronie kierowcy. Nie mam pewności czy dobrze rozrząd poskładałem bo trochę trzęsie budą. Ostatnio pociągłem do odcięcia i później jakby dławił sie przy przyspieszaniu i poszarpywał. Wymieniałem też sprzęgło i musiałem wykręcić jedną sonde bo troche ciasno było a nie chciałem tłumika odkręcać (przez to chyba łącznik elastyczny poszedł bo troche pierdzi) i wywala błędy (może przez to poszarpywał przy przyspieszaniu) :
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
Zrobiłem logi i miałbym do Was wielką prośbę o ich przeglądnięcie:
zimny - http://vaglog.pl/log-003_090_093_gUoHUv.html - statyczne
ciepły - http://vaglog.pl/log-003_090_093_bModyIq.html - statyczne
ciepły - http://vaglog.pl/log-001_003_002_DZx84r.html - statyczne
ogień na tłoki - http://vaglog.pl/log-003_093_090_7zmvX.html - dynamiczne
Silnik 2.8 amx
Z góry dziękuje
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga