Witam , miałem maglownice z siłownikiem bez servotronica, zacinała się więc założyłem maglownice bez siłownika z servotrinic , oczywiście servotronic nie podłączony bo w mojej audi niemam instalacji do niego .wszystko działa ale kręci sie ciężej niż na orginalnym maglu,
i moje pytanie - czy bawić sie w podłączenie servo ,czy zmienić na inny magiel taki jak miałem czyli bez servo i z siłownikiem ?
Dodano: 2015-04-21, 21:28
koledzy podpowiedzcie czy lepiej założyć oryginalną maglownice , czy bawić sie w montaż servotronica ?
czy bawić się w podłączenie servotronica?
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga