[ MANUAL] A6 C5 Drgania przy 120 wzwyż
[ MANUAL] A6 C5 Drgania przy 120 wzwyż
Witam, mam taki problem, od jakiegoś czasu pojawiły mi sie drgania, trzęsie całym samochodem przy prędkości od 110-120 w górę, co raz bardziej, sprawdzałem dzisiaj na diagnostyce na szarpakach zawieszenie nie ma najmniejszego luzu, opony i koła też odpadają, na zimówkach to samo było, teraz nowe opony i alu - 3razy wyważane dla pewności i dalej to samo. Miał ktoś podobny problem, czego się teraz czepić bo nie da się tak jeździć. Dzięki za jakieś podpowiedzi i sugestie
Ostatnio zmieniony 27 mar 2015, 18:36 przez arczi1987, łącznie zmieniany 1 raz.
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
drgania
z tym samym problemem borykam sie od paru miesiecy...
naczytalem sie roznych postow i nie ma jednoznacznego rozwiazania problemu...
jednym pomogla wymiana lozyska w kole innym zmiana kol i wywazenie...
ja wymienilem 2 dolne banany...niepotrzebnie bo stare okazaly sie jeszcze zdrowe...
wymienilem lozysko kola bo podejrzanie szumialo...
poduszki skrzyni...tez niepotrzebnie...stare byly ok...
przegob wewnetrzny z jednej strony bo mial duzy luz...
i nic dalej to samo...drgania budy powyzej 120km tylko przy dodawaniu gazu czyli wskazuje na uklad napedowy...
mam juz zamowione pozostale przeguby czyli dwa zewn i 1 wewn.... bo okazalo sie przy ostatniej wymianie oleju ze wewn ma spory luz a zewn ...jeden ma luz a w drugim peknieta guma wiec wymieniam wszystkie zwlaszcza ze koszty niewielkie...
w ten weekend zamierzam to ogarnac wiec dam znac czy pomoglo...
mam nadzieje ze tak bo juz nie mam pomyslu co dalej...
byc moze poduszki pod silnikiem ale wygladaja ok..albo luz na flanszach od skrzyni ale okaze sie po weekendzie...dam znac...
naczytalem sie roznych postow i nie ma jednoznacznego rozwiazania problemu...
jednym pomogla wymiana lozyska w kole innym zmiana kol i wywazenie...
ja wymienilem 2 dolne banany...niepotrzebnie bo stare okazaly sie jeszcze zdrowe...
wymienilem lozysko kola bo podejrzanie szumialo...
poduszki skrzyni...tez niepotrzebnie...stare byly ok...
przegob wewnetrzny z jednej strony bo mial duzy luz...
i nic dalej to samo...drgania budy powyzej 120km tylko przy dodawaniu gazu czyli wskazuje na uklad napedowy...
mam juz zamowione pozostale przeguby czyli dwa zewn i 1 wewn.... bo okazalo sie przy ostatniej wymianie oleju ze wewn ma spory luz a zewn ...jeden ma luz a w drugim peknieta guma wiec wymieniam wszystkie zwlaszcza ze koszty niewielkie...
w ten weekend zamierzam to ogarnac wiec dam znac czy pomoglo...
mam nadzieje ze tak bo juz nie mam pomyslu co dalej...
byc moze poduszki pod silnikiem ale wygladaja ok..albo luz na flanszach od skrzyni ale okaze sie po weekendzie...dam znac...
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
ja miałem pozrywane poduchy na dyferencjale chociaż nie było widać jak były zmontowane że są urwane.
warto zobaczyć czy dyfer siedzi sztywno ewentualnie czy są luzy miedzy dyfrem a półośkami tylnmi kręcąc lekko wałem i trzymając pół oś
ewentualnie może być wał do wyważenia...
warto zobaczyć czy dyfer siedzi sztywno ewentualnie czy są luzy miedzy dyfrem a półośkami tylnmi kręcąc lekko wałem i trzymając pół oś
ewentualnie może być wał do wyważenia...
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
zerwane były wszystkie 3enduro7 pisze:zerwane miałeś 2 tylnie czy przednią
przedną wymieniałem a tylnie wyglądały dobrze ale ich nie demontowałem
tu masz temat na ostatnie stronie foto
viewtopic.php?t=73002
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
drgania
temat ogarniety....
po wymianie 3 przegobow 2 zewn. i 1 wewn. drgania ustapily calkowicie...w koncu...
drugi wewn. wymieniany 2 mies. temu...
po wymianie 3 przegobow 2 zewn. i 1 wewn. drgania ustapily calkowicie...w koncu...
drugi wewn. wymieniany 2 mies. temu...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
ręce opadają chyba zaryzykuję i kupię nowe przeguby wewnętrzne z przodu
minimalne bicie nadal 120-140 i na luzie i podczas przyspieszania jak i hamowania równięż na łulach w lewo i prawo drgania odcuwalne na kierownicy jak i na nadwoziu
minimalne bicie nadal 120-140 i na luzie i podczas przyspieszania jak i hamowania równięż na łulach w lewo i prawo drgania odcuwalne na kierownicy jak i na nadwoziu
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2015, 18:45 przez enduro7, łącznie zmieniany 2 razy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga