Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPJ 2.0 170 KM] 2.0 TFSI brak mocy

Silniki benzynowe
Vigors

[ BPJ 2.0 170 KM] 2.0 TFSI brak mocy

Post autor: Vigors » 03 lip 2014, 20:43

Witam. Mam problem z silnikiem 2.0 TFSI 170km, przebieg 270k, 2006r.
Objawy:
-po wkręceniu na 5000 obr./min. silnik traci moc jakby odcinało dopływ paliwa
-na wolnych obrotach trzęsie całym samochodem (obroty silnika nie falują)
- zero błędów VAG, turbo ok, silnik rok temu po wymianie cewek zapłonowych, kompletnego rozrządu ale nie łańcuszka przy czujniku położenia walka. Mechanicy rozkładają ręce.

Proszę o poradę co może być przyczyną tego problemu.

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 784
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 03 lip 2014, 21:41

Oby to nie był koniec silnika przy tym przebiegu <mysli> bo większych za bardzo przebiegów nie widziałem <mysli>

HAMER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2008, 20:14
Lokalizacja: LUBIN

Post autor: HAMER » 04 lip 2014, 17:06

może dwumas się kończy? jeżeli chodzi o przebieg to jeszcze wcale nie taki wielki, znam osobe która ma powyżej 300 tys.km i ma program 248 auto caly czas jeździ widuje je dość często. :)

Vigors

Post autor: Vigors » 30 lip 2014, 17:15

Panowie czy istnieje możliwość samoczynnego przestawienia się rozrządu? Jakiś czas temu wyrzuciło mi błąd czujnika położenia wałka rozrządu i mechanik stwierdził że przyczyną utraty mocy i dziwnej pracy silnika jest albo czujnik albo łańcuszek rozrząd. Dodam jeszcze,że drugi mechanik obstawiał coś z dawką paliwa. Na kompach 0 błędów.
Czy warto jechać do salonu np. Skody aby podpiąć pod kompa? Czy wymienić łańcuszek i czujnik położenia wałka i modlić się aby było dobrze.

[ Dodano: 2014-07-30, 17:15 ]
Vigors pisze:Witam. Mam problem z silnikiem 2.0 TFSI 170km, przebieg 270k, 2006r.
Objawy:
-po wkręceniu na 5000 obr./min. silnik traci moc jakby odcinało dopływ paliwa
-na wolnych obrotach trzęsie całym samochodem (obroty silnika nie falują)
- zero błędów VAG, turbo ok, silnik rok temu po wymianie cewek zapłonowych, kompletnego rozrządu ale nie łańcuszka przy czujniku położenia walka. Mechanicy rozkładają ręce.

Proszę o poradę co może być przyczyną tego problemu.
Witam. Jutro wymieniam przepływkę i map sensor bo na hamowni wyszło mi 145 KM
i 220 Nm :shock: Po wgraniu programu wyszło 203 KM i 326Nm ale dalej nie ma takiej mocy jak powinien. Mam nadzieję że wszystko się okaże po wymianie przepływki i sensora.

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 30 lip 2014, 18:21

wymiana przepływki powinna pomóc, <okok> <okok>

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 06 sie 2014, 20:46

A pomyślał ktos o pompie paliwa? To trochę nie rozsądne wgrywać program do nie sprawnego auta...
Pomogłem? Kliknij

Vigors

Post autor: Vigors » 14 sie 2014, 11:43

daw2 pisze:A pomyślał ktos o pompie paliwa? To trochę nie rozsądne wgrywać program do nie sprawnego auta...
Witam. W pompie paliwa został wymieniony popychacz i dalej to samo brak mocy. Dodatkowo wymieniłem cewki zapłonowe, świece, przepływomierz, filtr powietrza, filtr paliwa. Po wgraniu programu było dużo lepiej ale to nie jest to. Przypominam że na kompie 0 BŁĘDÓW. Mechanik powiedział że można wymienić MAP SENSOR. a (turbo ok , ciśnienie w intercoolerze ok, napinacz wałków rozrządu ok) Czy ktoś ma pomysł co boli moje 2.0 TFSI BPJ.

wuji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:25
Lokalizacja: Wawa

Post autor: wuji » 23 lis 2014, 12:04

Czytałem że silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa mają problem z nagarem zaworów ssących co skutkuje spadkiem mocy... Kolejna sprawa to dwumasa? Czy to nie jest raczej ślizganie się sprzęgła a nie spadek mocy? W moim przypadku trzęsło silnikiem przez zębatkę wałków wyrównoważających modułu pompy oleju. Może mieć też ona wpływ na moc ponieważ jest napędzana bezpośrednio z wału korbowego...

Vigors

Post autor: Vigors » 28 mar 2015, 07:39

stinger pisze:Oby to nie był koniec silnika przy tym przebiegu <mysli> bo większych za bardzo przebiegów nie widziałem <mysli>

Witam. Twoje przepowiednie sprawdziły się. <wnerw> Tak silnik został zatarty. Prawdopodobnie pompa oleju albo smok został uszkodzony. <stres> Silnik posiada olej. CZY JEST MOŻLIWE ZATARCIE SILNIKA, KTÓRY POSIADA OLEJ?

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 28 mar 2015, 07:48

2.0 tfsi mają problemy z pompą olejową ( modułowa ) która ulega uszkodzeniu :(

Vigors

Post autor: Vigors » 31 mar 2015, 22:21

daniel1997 pisze:2.0 tfsi mają problemy z pompą olejową ( modułowa ) która ulega uszkodzeniu :(

Tak jak kolega opisał pompa olejowa uległa uszkodzeniu i silnik został zatary <wnerw> .

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 784
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 01 kwie 2015, 07:08

Niestety już któryś BPJ z uszkodzoną pompą. W mojej poprzedniej furce (właśnie BPJ) padła przy ok. 170 tyś. Na szczęście pompa wymieniona (za marne 5 tyś zł) i silnik nie ucierpiał.
Więc reasumując właściciele BPJów miejcie się na baczności i szybko reagujcie na dziwne dzwięki dochodzące z pod maski i zapalenie kontrolki oleju.

marioo19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 gru 2014, 19:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marioo19 » 25 maja 2015, 12:28

2.0 tfsi mają problemy z pompą olejową ( modułowa ) która ulega uszkodzeniu
Niestety nie masz racji, te silniki nie mają z tym problemu to nie jest tdi.
Mogą się zepsuć przy przebiegach powyżej 250 tys. zreszta każdy kto regeneruje pompy olejowe Ci to powie.
stinger pisze:Niestety już któryś BPJ z uszkodzoną pompą. W mojej poprzedniej furce (właśnie BPJ) padła przy ok. 170 tyś. Na szczęście pompa wymieniona (za marne 5 tyś zł) i silnik nie ucierpiał.
Więc reasumując właściciele BPJów miejcie się na baczności i szybko reagujcie na dziwne dzwięki dochodzące z pod maski i zapalenie kontrolki oleju.
Tak jak napisałem wczesniej nie ma z tym problemu polecam dopytać dobrego mechanika.
Jeżeli furka była kręcona oczwyisćie może cos takie się przydazyć.
Przy przebiegu poniże 250 tys km nic nie padnie.

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 784
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 25 maja 2015, 18:01

Oj jesteś w błędzie ale nie wiem czy jest sens cię z niego wyprowadzać. Tylko obiecaj pochwalić się czerwoną kontrolką ciśnienia oleju <figielek>

marioo19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 gru 2014, 19:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marioo19 » 26 maja 2015, 10:43

stinger pisze:Oj jesteś w błędzie ale nie wiem czy jest sens cię z niego wyprowadzać. Tylko obiecaj pochwalić się czerwoną kontrolką ciśnienia oleju
Hej wyprowadzaj chetnie dowiem sie czegos nowego :)
Także zamieniam sie w słuch.

Kolega powyżej ma nastukane 270 co potwierdza moją teorię.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga