Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] obniżenie zawieszenia tylnego (Nivo)

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Rafal_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 26 paź 2009, 17:27
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

[A6 C5] obniżenie zawieszenia tylnego (Nivo)

Post autor: Rafal_ » 25 paź 2014, 09:10

wie ktoś jak obniżyć zawieszenie tylne pneumatyczne? myślę o opuszczeniu przodu, a nie bardzo wiem jak zabrać się za tył... vagiem da się coś zdziałać?

Awatar użytkownika
Brutus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 maja 2013, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Brutus » 29 paź 2014, 21:02

Rafal_, raczej tylko mechanicznie, przez zamontowanie tradycyjnego zawieszenia z niższymi sprężynami

Rafal_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 26 paź 2009, 17:27
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Rafal_ » 29 paź 2014, 22:10

jeśli się tak okaże na 100% to lipton <uoee>
Audi B3 1.8, Seat Toledo II 1.6, Audi A4 B5 2.6 V6 (sedan), Audi A6 C5 4.2 V8 (avant), Opel Astra G 1.7 (hatchback), Audi A6 C4 2.6 V6 (sedan), Audi A6 C5 1.9 (sedan), Mazda 5 2.0 CD, Renault Scenic II 1.5dci, Audi A4 B5 1.8 (sedan)

Awatar użytkownika
Brutus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 maja 2013, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Brutus » 29 paź 2014, 22:39

co prawda nie w c5 a w c4 miałem z tyłu nivo i żeby obniżyć auto musiałem zastąpić nivo tradycyjnym zawieszeniem. W c4 nivo jest sterowane przez dwusekcyjną pompę wspomagania, więc vagiem byś nic nie zdziałał jeżeli w c5 jest tak samo..

pajus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 lis 2012, 07:26
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: pajus » 27 sty 2015, 10:50

Nivo to zawieszenie samopoziomujące.Tył podnosi się lub opuszcza aby uzyskać poziom samochodu. Jeśli opuścisz przód tył powinien zgodnie z logiką opuścić się sam. Przy lewym przednim i tylnym kole masz czujnika położenia samochodu. one decydują o wysokości zawieszenia NIVO.

Rafal_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 26 paź 2009, 17:27
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Rafal_ » 28 sty 2015, 22:42

jeśli tak by było to git, tylko czy te czujniki o których mówisz nie są czasem od poziomowania xenonów? <mysli>
Audi B3 1.8, Seat Toledo II 1.6, Audi A4 B5 2.6 V6 (sedan), Audi A6 C5 4.2 V8 (avant), Opel Astra G 1.7 (hatchback), Audi A6 C4 2.6 V6 (sedan), Audi A6 C5 1.9 (sedan), Mazda 5 2.0 CD, Renault Scenic II 1.5dci, Audi A4 B5 1.8 (sedan)

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 28 sty 2015, 23:07

A próbowałeś zrobić tak jak pisałem na innym forum ;) ?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Rafal_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 26 paź 2009, 17:27
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Rafal_ » 29 sty 2015, 10:31

niestety nie próbowałem - nie mam dostępu do takich "narzędzi" (chociaż z tym można sobie poradzić w inny sposób), największy kłopot z zaadoptowaniem później tego wszystkiego
Audi B3 1.8, Seat Toledo II 1.6, Audi A4 B5 2.6 V6 (sedan), Audi A6 C5 4.2 V8 (avant), Opel Astra G 1.7 (hatchback), Audi A6 C4 2.6 V6 (sedan), Audi A6 C5 1.9 (sedan), Mazda 5 2.0 CD, Renault Scenic II 1.5dci, Audi A4 B5 1.8 (sedan)

yezozwierz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 25 lis 2015, 20:29
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: yezozwierz » 07 lis 2016, 17:06

Panowie, odgrzewam kotleta żeby nie pisać nowego tematu. Była tutaj rozmowa o obniżeniu nivo, a czy da się je podnieść? Niestety tył siedzi mi trochę niżej niż przód, niestety ale zawsze. Nie wazne czy załadowany czy pusty, tył zawsze jest niżej. Nivo samo w sobie jest sprawne bo dopakowując bagażnik na 300kg ładnie podpompowało i trzymało poziom. Chwilę po wyładowaniu tył został fajnie wyżej, ale potem znów opadł do poziomu standardowego - który moim zdaniem jest odrobinę za niski.. Czym to ugryźć?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 07 lis 2016, 20:49

Wysokość adaptujesz w sterowniku , pisz do Rafała ja mu coś przesyłałem o tym jeśli pamiętam
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga