4 komplet klocki + tarcze ! bicie na hamulcu !
4 komplet klocki + tarcze ! bicie na hamulcu !
Witam wszystkich,
Panowie kupiłem w czerwcu 2014 swoja piękność.
Miałem od samego początku małe problemy ponieważ była lekko uderzona z lewej strony i złożona w ASO ale skody.
Model A6 C6
2007r 3.0 TDI 233 km Q
zimowa felga 16'
nowe opony zimowe
Prosił bym o konkretne odpowiedzi. Podobnych tematów już się naczytałem a konkretnych odpowiedzi nie było.
Mianowicie, we wrzesniu wymieniane zostały tylne ham w salonie.
Przyszedł czas i na przód jakieś 2 miesiące temu pojechałem do dobrego mechanika.
Wymienił mi na ate klocki + tarcze, po przejechaniu 3-4 tys km pojawiło się bicie na ham. na początku delikatne później już bałem się hamować z 100 km / h.
Wymienił na gwarancji kl + tar ( podobno były przegrzane ) , znowu to samo.
Postanowiliśmy zmienić na jakieś innej firmy ( nie pamiętam jakiej ) zrobiło się to samo tylko już po 2 tyś km.
No i ostatnio założyliśmy bosha no tu to po 1 tyś km.
Mam powoli dosyć tematu może coś wymyślicie !
Dodam że przy dwóch przypadkach dzień po założeniu tarcz wyjeżdżałem w trasę 700 km.
A ogólnie jeździłem jak emeryt ani razu nie miałem ostrego hamowania. Również nie byłem na myjni z rozgrzanymi tarczami. * tylko ręczne mycie.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Panowie kupiłem w czerwcu 2014 swoja piękność.
Miałem od samego początku małe problemy ponieważ była lekko uderzona z lewej strony i złożona w ASO ale skody.
Model A6 C6
2007r 3.0 TDI 233 km Q
zimowa felga 16'
nowe opony zimowe
Prosił bym o konkretne odpowiedzi. Podobnych tematów już się naczytałem a konkretnych odpowiedzi nie było.
Mianowicie, we wrzesniu wymieniane zostały tylne ham w salonie.
Przyszedł czas i na przód jakieś 2 miesiące temu pojechałem do dobrego mechanika.
Wymienił mi na ate klocki + tarcze, po przejechaniu 3-4 tys km pojawiło się bicie na ham. na początku delikatne później już bałem się hamować z 100 km / h.
Wymienił na gwarancji kl + tar ( podobno były przegrzane ) , znowu to samo.
Postanowiliśmy zmienić na jakieś innej firmy ( nie pamiętam jakiej ) zrobiło się to samo tylko już po 2 tyś km.
No i ostatnio założyliśmy bosha no tu to po 1 tyś km.
Mam powoli dosyć tematu może coś wymyślicie !
Dodam że przy dwóch przypadkach dzień po założeniu tarcz wyjeżdżałem w trasę 700 km.
A ogólnie jeździłem jak emeryt ani razu nie miałem ostrego hamowania. Również nie byłem na myjni z rozgrzanymi tarczami. * tylko ręczne mycie.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
miałem to samo w c 5 4 komplety markowych produktów wszystkir rekl uznane
wkur ......ny zamówiłem najtańsze chińskie tarcze o dumnej nazwie speed-maxx przyszły nacinane i nawiercane coś 210 zł kpl i najtańsze polskie klocki 45zł kpl . nie miałem złudzeń i nie spodziewałem się niczego dobrego myśle - zimę jakoś przelatam .
efekt zdumiewający 30 tyś km tarcze perfekcyjne klocki ok zero bicia
fadding dopiero za 2-3 hamowaniem z 200 szok niedowierzanie i rewelacja
gdybym wiedział co trafie kupił bym 2 kpl
te spedd maxy wtedy to była całkowita nowość z chin i myślę żę na pierszą dostawę się postarali
wkur ......ny zamówiłem najtańsze chińskie tarcze o dumnej nazwie speed-maxx przyszły nacinane i nawiercane coś 210 zł kpl i najtańsze polskie klocki 45zł kpl . nie miałem złudzeń i nie spodziewałem się niczego dobrego myśle - zimę jakoś przelatam .
efekt zdumiewający 30 tyś km tarcze perfekcyjne klocki ok zero bicia
fadding dopiero za 2-3 hamowaniem z 200 szok niedowierzanie i rewelacja
gdybym wiedział co trafie kupił bym 2 kpl
te spedd maxy wtedy to była całkowita nowość z chin i myślę żę na pierszą dostawę się postarali
Jak narazie mechanik nie sprawdzał piasty. Własnie oddałem ponownie do niego. Już też jest wkurzony. Zobaczymy co będzie się działo.
Jakieś inne pomysły co to może być ?
Jakiś wpływ ma 16' zimowa ? Niby na zime są dedykowane też 16 do tego modelu.
[ Dodano: 2015-01-05, 14:28 ]
Jakieś inne pomysły co to może być ?
Jakiś wpływ ma 16' zimowa ? Niby na zime są dedykowane też 16 do tego modelu.
[ Dodano: 2015-01-05, 14:28 ]
Wiesz tarcze tarczami ale każda przynajmniej 20 k km powinny wytrzymać. Klocki co 20 mogę zmieniać ale nie tarcze. Tym bardziej że nie latam jak wariat i co chwile gaz hamulec gaz...enduro7 pisze:miałem to samo w c 5 4 komplety markowych produktów wszystkir rekl uznane
wkur ......ny zamówiłem najtańsze chińskie tarcze o dumnej nazwie speed-maxx przyszły nacinane i nawiercane coś 210 zł kpl i najtańsze polskie klocki 45zł kpl . nie miałem złudzeń i nie spodziewałem się niczego dobrego myśle - zimę jakoś przelatam .
efekt zdumiewający 30 tyś km tarcze perfekcyjne klocki ok zero bicia
fadding dopiero za 2-3 hamowaniem z 200 szok niedowierzanie i rewelacja
gdybym wiedział co trafie kupił bym 2 kpl
te spedd maxy wtedy to była całkowita nowość z chin i myślę żę na pierszą dostawę się postarali
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Piasty proste. Czyste.
Wymienione cylinderki + przewody. Układ odpowietrzony....
Założony zestaw org z salonu ASO.
Tarcze po 300 km znowu się grzeją
Łożyska były wymienione w lipcu 2014 roku...
Jest możliwość że źle coś zrobili i teraz przez to wszytko się pier..... ? Łożyska wymieniali w ASO ale Skody bo tam kupiłem samochód.
Czy jest możliwość że od łożyska również samochód dziwnie się zachowuje po wyjściu z zakrętu mam dziwne wrażenie lekkich drgań samochodu ...
opisałem to zjawisko w innym poście ale jak na razie brak chętnych na odpowiedz.
Post :
Panowie mam pewien problem ze swoją A6 C6 3.0 tdi 233 Q skrzynia automat.
Wychodząc z zakrętu na trasie jadąc około 100-120 km/h lub więcej samochód wpada w wibrację. Mam wrażenie że cały samochód się trzęsie. Na miejscu pasażera jest to prawie nieodczuwalne za to u mnie mocniej.
Przetrzepali cały samochód, niby nie ma żadnych luzów. Zawieszenie też 80%-70% sprawności.
Felgi proste, nowe opony, zbieżność robiona.
Dodam że samochód dziwnie się zachowuje przy jeździe po mieście mam wrażenie jakby kierownica nie odbijała. Skręcam puszczam kierownicę ona trochę wraca o parę cm do środka i zwalnia.
Mechanik stawia na skrzynie biegów że coś w środku podobno jest co może powodować te drgania ale nie warto tego ruszać bo skrzynia jeszcze nie była robiona...
Ale jak jadę około 100 km / h i przerzuca na N to nadal występuje trzęsienie się auta.
Wiem wiem nie powinno się tak robić...
Może wy coś wymyślicie.
Może te dwie rzeczy są ze sobą połączone.
Znajdzie się ktoś kto doda coś od siebie .... ?
Dzięki z góry za odpowiedzi. !
Wymienione cylinderki + przewody. Układ odpowietrzony....
Założony zestaw org z salonu ASO.
Tarcze po 300 km znowu się grzeją
Łożyska były wymienione w lipcu 2014 roku...
Jest możliwość że źle coś zrobili i teraz przez to wszytko się pier..... ? Łożyska wymieniali w ASO ale Skody bo tam kupiłem samochód.
Czy jest możliwość że od łożyska również samochód dziwnie się zachowuje po wyjściu z zakrętu mam dziwne wrażenie lekkich drgań samochodu ...
opisałem to zjawisko w innym poście ale jak na razie brak chętnych na odpowiedz.
Post :
Panowie mam pewien problem ze swoją A6 C6 3.0 tdi 233 Q skrzynia automat.
Wychodząc z zakrętu na trasie jadąc około 100-120 km/h lub więcej samochód wpada w wibrację. Mam wrażenie że cały samochód się trzęsie. Na miejscu pasażera jest to prawie nieodczuwalne za to u mnie mocniej.
Przetrzepali cały samochód, niby nie ma żadnych luzów. Zawieszenie też 80%-70% sprawności.
Felgi proste, nowe opony, zbieżność robiona.
Dodam że samochód dziwnie się zachowuje przy jeździe po mieście mam wrażenie jakby kierownica nie odbijała. Skręcam puszczam kierownicę ona trochę wraca o parę cm do środka i zwalnia.
Mechanik stawia na skrzynie biegów że coś w środku podobno jest co może powodować te drgania ale nie warto tego ruszać bo skrzynia jeszcze nie była robiona...
Ale jak jadę około 100 km / h i przerzuca na N to nadal występuje trzęsienie się auta.
Wiem wiem nie powinno się tak robić...
Może wy coś wymyślicie.
Może te dwie rzeczy są ze sobą połączone.
Znajdzie się ktoś kto doda coś od siebie .... ?
Dzięki z góry za odpowiedzi. !
IgorReggy pisze:Piasty proste. Czyste.
Wymienione cylinderki + przewody. Układ odpowietrzony....
Założony zestaw org z salonu ASO.
Tarcze po 300 km znowu się grzeją
Łożyska były wymienione w lipcu 2014 roku...
Jest możliwość że źle coś zrobili i teraz przez to wszytko się pier..... ? Łożyska wymieniali w ASO ale Skody bo tam kupiłem samochód.
Czy jest możliwość że od łożyska również samochód dziwnie się zachowuje po wyjściu z zakrętu mam dziwne wrażenie lekkich drgań samochodu ...
opisałem to zjawisko w innym poście ale jak na razie brak chętnych na odpowiedz.
Post :
Panowie mam pewien problem ze swoją A6 C6 3.0 tdi 233 Q skrzynia automat.
Wychodząc z zakrętu na trasie jadąc około 100-120 km/h lub więcej samochód wpada w wibrację. Mam wrażenie że cały samochód się trzęsie. Na miejscu pasażera jest to prawie nieodczuwalne za to u mnie mocniej.
Przetrzepali cały samochód, niby nie ma żadnych luzów. Zawieszenie też 80%-70% sprawności.
Felgi proste, nowe opony, zbieżność robiona.
Dodam że samochód dziwnie się zachowuje przy jeździe po mieście mam wrażenie jakby kierownica nie odbijała. Skręcam puszczam kierownicę ona trochę wraca o parę cm do środka i zwalnia.
Mechanik stawia na skrzynie biegów że coś w środku podobno jest co może powodować te drgania ale nie warto tego ruszać bo skrzynia jeszcze nie była robiona...
Ale jak jadę około 100 km / h i przerzuca na N to nadal występuje trzęsienie się auta.
Wiem wiem nie powinno się tak robić...
Może wy coś wymyślicie.
Może te dwie rzeczy są ze sobą połączone.
Znajdzie się ktoś kto doda coś od siebie .... ?
Dzięki z góry za odpowiedzi. !
co to znaczy ze sie tarcze grzeja
miała palic 10l w miescie !!!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 mar 2010, 17:07
- Lokalizacja: Mazury
4 komplet klocki + tarcze ! bicie na hamulcu !
Witam.Tak sobie myślę ,rzuć okiem na przeguby i półosie .
No cóż,
w mojej A6 C6 jest to samo
z tym że aktualnie mam przebieg 75 tys km,
przy jakiś 60 zakładałem zimmermann sport + klocki ferrodo ds (po około 10tys zaczeły tarcze bić, gwarancja uwzględniona).
Po rozmowach z jakąś firmą zajmującą się tylko sprzedażą osprzętu hamulcowego doradzili że ferrodo ds to można sobie do forda założyć a nie jeśli jest ponad 300km i tak ciężkie auto jak A6. Kupiłem zimmermann sport + jakieś klocki HAWK performance - po 4 tys to samo tylko że narazie początki
fakt wolno nie jeżdzę ale chyba takie tarcze są od tego żeby czasem je wykorzystać
jakieś pomysły ?
w mojej A6 C6 jest to samo
z tym że aktualnie mam przebieg 75 tys km,
przy jakiś 60 zakładałem zimmermann sport + klocki ferrodo ds (po około 10tys zaczeły tarcze bić, gwarancja uwzględniona).
Po rozmowach z jakąś firmą zajmującą się tylko sprzedażą osprzętu hamulcowego doradzili że ferrodo ds to można sobie do forda założyć a nie jeśli jest ponad 300km i tak ciężkie auto jak A6. Kupiłem zimmermann sport + jakieś klocki HAWK performance - po 4 tys to samo tylko że narazie początki
fakt wolno nie jeżdzę ale chyba takie tarcze są od tego żeby czasem je wykorzystać
jakieś pomysły ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
taki efekt nazywa się fadding i jest spowodowany ulatnianiem się gazów wytworzonych między klockiem i tarczą .częściowo pomaga zastosowanie tarcz nawiercanych i nacinanychmxzibi pisze:Panowie, a miał może ktos taki efekt ,ze jak nagrzeją się bardzo mocno tarcze to czuc ze bija ale jak przestygną to działają jak nowe???
Mówicie o tarczach i klockach sportowych. Ale oryginalnie audi zakłada ate i jakoś to wszystko działa. Sportowe zestawy są przeznaczone do samochodów sportowych. Jeżeli dajesz buta do 150 zaraz zwalniasz do 50 albo 0 to wtedy one pomagają.
Przy normalnym użytkowaniu nie powinno tak się dziać.
U mnie po 3 wymianie kloców i tarcz + cylinderków i kabli ( znowu coś zaczęło się pier... ale kwestia była taka że od przegrzania i nieumiejętności nowego pracownika warsztatu który użył zbyt dużej ilości smaru do chyba prowadnic ... smar po prostu wyciekł na tarcze i podczas wyhamowywań wewnętrzny klocek uległ spaleniu.
Aktualnie po przeczyszczeniu wszystkiego i odpowietrzeniu porządnie całego układu samochód hamuje dobrze. Ale dam znać za jakieś 5 tysięcy km. \
Przy normalnym użytkowaniu nie powinno tak się dziać.
U mnie po 3 wymianie kloców i tarcz + cylinderków i kabli ( znowu coś zaczęło się pier... ale kwestia była taka że od przegrzania i nieumiejętności nowego pracownika warsztatu który użył zbyt dużej ilości smaru do chyba prowadnic ... smar po prostu wyciekł na tarcze i podczas wyhamowywań wewnętrzny klocek uległ spaleniu.
Aktualnie po przeczyszczeniu wszystkiego i odpowietrzeniu porządnie całego układu samochód hamuje dobrze. Ale dam znać za jakieś 5 tysięcy km. \
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga