Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Continental ContiWinterContact TS 850 94H

Koła, felgi i opony
slavi30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 14 maja 2010, 23:43
Lokalizacja: Małopolska

Continental ContiWinterContact TS 850 94H

Post autor: slavi30 » 25 lis 2014, 19:38

Witam
Panowie pytanie takie do was,chcę kupić takie opony zimowe jak w temacie w rozmiarze 225/45R17,ktoś kiedyś powiedział że w napędzie quattro można w zimie jeździć na letnich ale chyba w ciepłych krajach haha,jazda poza miastem tylko górskie drogi co doradzicie w tej sprawie dobrze czy źle?. Obrazek

Ł-y-S-y
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 30 gru 2012, 11:59
Lokalizacja: okolice 3Miasta

Post autor: Ł-y-S-y » 25 lis 2014, 21:56

Ja mam takie ( tylko w innym rozmiarze ) w Passacie

Spisuja sie bardzo dobrze - predzej jezdzilem na poprzednim modelu TS830 i tez rewelacja :)

slavi30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 14 maja 2010, 23:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: slavi30 » 26 lis 2014, 19:17

Mam nadzieję że sprawdzą się w praktyce i będą dorownywac nokianom z kolcami,mam nadzieję że przy zawieszeniu wielowahaczowym nie będzie problemu z tym profilem opony.

[ Dodano: 2014-11-26, 19:17 ]
Witam ponownie
Po całym dniu ciężkiej pracy zasiadłem w końcu do komputera i muszę się pochwalić od razu że oponki już zamówione i to jak dla mnie w bardzo dobrej cenie,dziękuje tym którzy zainteresowali się moim tematem.Pozdrawiam serdecznie

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 26 lis 2014, 19:54

na pewno nie dorównają nokianom z kolcami gdyż opony z otworami technologicznymi pod kolce produkowane są na cięzkie warunki rosja skandynawia po prostu nie ta liga
a te conti to typowa opona zimowa na europę zachodnią
dla pocieszenia dodam że jest dużo bardziej komfortowa

slavi30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 14 maja 2010, 23:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: slavi30 » 26 lis 2014, 20:09

Szkoda że dębica frigo nie robi opon w rozmiarze 225/45R17,wiem co potrafi ta opona nawet w samochodach z jednym napędem.

Alexus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 10 paź 2011, 16:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexus » 27 lis 2014, 23:30

hahahaha Dębica to najniższa półka więc nie ma co porównywać do Conti,

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 28 lis 2014, 20:59

enduro7 pisze:na pewno nie dorównają nokianom z kolcami gdyż opony z otworami technologicznymi pod kolce produkowane są na cięzkie warunki rosja skandynawia po prostu nie ta liga
a te conti to typowa opona zimowa na europę zachodnią
dla pocieszenia dodam że jest dużo bardziej komfortowa
tylko zwroc uwage ze zarowno w europie zachodniej jak i europie wschodniej zima nie trwa 3 miesiecy ze jest snieg i lod non-stop, tylko mimo wszystko przez wiekszosc czasu jezdzisz po blocie posniegowym, albo po czarnym asfalcie. A na jednym i drugim opona z kolcami sie nie sprawdza.

slavi30 pisze:Szkoda że dębica frigo nie robi opon w rozmiarze 225/45R17,wiem co potrafi ta opona nawet w samochodach z jednym napędem.
widzialem nie raz bluzgajacego wulkanizatora na debice i problemy z jej wywazniem w rozmiarze 14, pewnie w 17 wywazarka sama wychodzilaby z warsztatu. Mialem osobiscie przyjemnosc 1 raz jezdzic na debicy… i nigdy wiecej. Typowa obrona tescowo-biedronkowa.

Alexus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 10 paź 2011, 16:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexus » 01 gru 2014, 13:05

Opony z kolcami moi drodzy są zakazane w Polsce i nawet nie można na nich jeździć w najbardziej zaśnieżonych górach.
Problemem jest to, że opony te niszczą strasznie drogi bo poprostu je rozdrabniają. Kolce są strasznie ostre zwłaszcza dla aut typu 4x4. Jednak wracając do tematu zimówki Nokiana są bardzo dobre i tutaj nikt nie przeczy nawet te bez kolców ;)

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 01 gru 2014, 17:52

Alexus pisze:Opony z kolcami moi drodzy są zakazane w Polsce i nawet nie można na nich jeździć w najbardziej zaśnieżonych górach.
Problemem jest to, że opony te niszczą strasznie drogi bo poprostu je rozdrabniają. Kolce są strasznie ostre zwłaszcza dla aut typu 4x4. Jednak wracając do tematu zimówki Nokiana są bardzo dobre i tutaj nikt nie przeczy nawet te bez kolców ;)

w takim razie w szwecji i norwegi nie powinni miec doibrych dróg (skoro podobno tak niszczą) a jednak mają lepsze niż w polsce
nasze przepisy mówią zabronione jest używanie opon z umieszczonymi na trwale metalowymi elementami przeciwpoślizgowymi .
teoretycznie i praktycznie taki kolec z opony można wyciągnąć szczypcami i ponownie osadzić poprzez wstrzelenie spec urządzeniem pneumatycznym .są też kolce z podstawą z tworzywa sztucznego i rdzeniem z węglika spiekanego nie zawierające metalu ale tłumacz się policji oni zawsze mają racje
ja do głowy nie biorę i w ciężkich warunkach podstawiam koła z kolcami na 20 lat 2 razy dowód poleciał
a kolce wcale nie są ostre i nie wystają z opony więcej niż 1 mm- dotyczy to oczywiście cywilnych kolcy .te używane w sporcie to zupełnie inny temat ich wysokość potrafi dochodzić do 1.5 cm i faktycznie te są zamocowane na stałe w trakcie procesu wulkanizacji opony lub wkręcone w podstawy zawulkanizowane w oponie
jeśli kogoś interesuje temat to mam dostęp do takich opon i kolcy oraz urządzeń do ich wstrzeliwania info na PW

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 01 gru 2014, 21:59

enduro7, ja bardzo poproszę <okok>
Lektor.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 03 gru 2014, 08:05

enduro7 pisze:
Alexus pisze:Opony z kolcami moi drodzy są zakazane w Polsce i nawet nie można na nich jeździć w najbardziej zaśnieżonych górach.
Problemem jest to, że opony te niszczą strasznie drogi bo poprostu je rozdrabniają. Kolce są strasznie ostre zwłaszcza dla aut typu 4x4. Jednak wracając do tematu zimówki Nokiana są bardzo dobre i tutaj nikt nie przeczy nawet te bez kolców ;)

w takim razie w szwecji i norwegi nie powinni miec doibrych dróg (skoro podobno tak niszczą) a jednak mają lepsze niż w polsce
nasze przepisy mówią zabronione jest używanie opon z umieszczonymi na trwale metalowymi elementami przeciwpoślizgowymi .
teoretycznie i praktycznie taki kolec z opony można wyciągnąć szczypcami i ponownie osadzić poprzez wstrzelenie spec urządzeniem pneumatycznym .są też kolce z podstawą z tworzywa sztucznego i rdzeniem z węglika spiekanego nie zawierające metalu ale tłumacz się policji oni zawsze mają racje
ja do głowy nie biorę i w ciężkich warunkach podstawiam koła z kolcami na 20 lat 2 razy dowód poleciał
a kolce wcale nie są ostre i nie wystają z opony więcej niż 1 mm- dotyczy to oczywiście cywilnych kolcy .te używane w sporcie to zupełnie inny temat ich wysokość potrafi dochodzić do 1.5 cm i faktycznie te są zamocowane na stałe w trakcie procesu wulkanizacji opony lub wkręcone w podstawy zawulkanizowane w oponie
jeśli kogoś interesuje temat to mam dostęp do takich opon i kolcy oraz urządzeń do ich wstrzeliwania info na PW
Takim dziwnym trafem, spora czesc drog w skandynawii to szutrowki. Do tego jakos nie chce mi sie wierzyc, ze przy dobrym hamowaniu na autostradzie z >= 140, na czarnym asfalcie, nie ma to ani wplywu na asfalt ani na sama opone, ani na proces hamowania (wystajace kolce zmniejszaja powierzchnie styku opony z asfaltem). Moim zdaniem kolce sa okej, w krajach, w ktorych snieg lezy w jakichs miesiacach - praktycznie non stop.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 03 gru 2014, 14:41

masz racje do 120 na suchym asfalcie jest ok powyżęj opona z kolcami przestaje trzymać ale coś za coś

Moreno
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 425
Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Moreno » 20 gru 2014, 01:07

slavi30 pisze:Szkoda że dębica frigo nie robi opon w rozmiarze 225/45R17,wiem co potrafi ta opona nawet w samochodach z jednym napędem.
...że co? Chciałbyś autem klasy wyższej jeździć na oponach niskobudżetowych?
To jest jakiś głupi żart czy profanacja?

Miałem swojego czasu te frigo (ale w uniaku) i tak naprawdę ta opona guzik potrafi.
Później założyłem Klebery (nie pamiętam jaki model) i pomimo, że były sporo szersze od zalecanych przez producenta pojazdu, to jeździło się o niebo lepiej, ...zarówno w komforcie jak i w przyczepności oraz hamowaniu.

A6 jest porządnym autem klasy premium, więc spraw mu (jej) takie opony na jakie zasługuje, czyli również premium.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 21 gru 2014, 17:53

Moreno pisze:
slavi30 pisze:Szkoda że dębica frigo nie robi opon w rozmiarze 225/45R17,wiem co potrafi ta opona nawet w samochodach z jednym napędem.
...że co? Chciałbyś autem klasy wyższej jeździć na oponach niskobudżetowych?
To jest jakiś głupi żart czy profanacja?

Miałem swojego czasu te frigo (ale w uniaku) i tak naprawdę ta opona guzik potrafi.
Później założyłem Klebery (nie pamiętam jaki model) i pomimo, że były sporo szersze od zalecanych przez producenta pojazdu, to jeździło się o niebo lepiej, ...zarówno w komforcie jak i w przyczepności oraz hamowaniu.

A6 jest porządnym autem klasy premium, więc spraw mu (jej) takie opony na jakie zasługuje, czyli również premium.
frigo 2 jest bardzo skuteczna w kopnym śniegu i błócie pośniegowym gorzej na lodzie i ubitym śniegu
a tak na marginesie to jest ta sama konstrukcja i materiały co good year ug 5 zmieniony został wzór na boku opony i tak z klasy pererformance zrobiła się opona klasy badget
ja nie widzę w tym żądnej profanacji no chyba żę ktoś traktuje swoją 15 letnią a6 jak ołtarzyk

Alexus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 10 paź 2011, 16:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexus » 29 gru 2014, 18:00

może podobne materiały, ale Dębica jak piszesz na lodzie itd robi kichę na drodzę i nawet nie ma co porównywać tych opon.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga