[A6 C6] Brak wskazań poziomu paliwa
Niestety zestaw naprawczy nie jest sprzedawany w ASO jako element. Jest to tylko i wyłącznie rozwiązanie serwisowe, które stosują jak dostaną auto z takim problemem na warsztat. Swoją drogą ten ich zestaw naprawczy to pewnie nic innego jak przewód zakończony złączką, którą wpina się w stare połączenie.kamil666 pisze:Doczytaj kolego ten i inne tematy, ale na 99% problem tkwi na wtyczce która łączy pływak/wskaźnik i tą wtyczkę trzeba całkowicie wywalić - jest ona za pasażerem z tyłu (prawy tył), a przewody zlutować. Inna opcja to kupienie zestawu naprawczego w ASO.
Styk jest, ale kiepski stąd takie jazdy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie wiem jak w aso, tam robiłem to z wymianą.
W getem jest dostępne za 86 zł, a jeśli on ma to aso też powinno mieć - http://www.getem.pl/index.php?szukaj_ka ... 5&x=16&y=6
nr części to 4f0298200b, jest to przewód z wtyczką i to się zgadza, jeśli ktoś nie chce takiego rozwiązania może pozbyć się wtyczki i przewody zalutować.
W getem jest dostępne za 86 zł, a jeśli on ma to aso też powinno mieć - http://www.getem.pl/index.php?szukaj_ka ... 5&x=16&y=6
nr części to 4f0298200b, jest to przewód z wtyczką i to się zgadza, jeśli ktoś nie chce takiego rozwiązania może pozbyć się wtyczki i przewody zalutować.
Dzięki Kolego za kolejną podpowiedź Nie sądziłem, że można gdzieś to znaleźć, a szczególnie po informacji z ASO, że to ich rozwiązanie serwisowe. Ale jak wiadomo, nie sprzedają takich informacji, bo straciliby klienta, który mógłby sam to naprawić
[ Dodano: 2014-12-03, 21:53 ]
Znalazłem fotki takiego zestawu naprawczego, gdyby ktoś miał ochotę sam "podłubać"
[ Dodano: 2014-12-19, 14:29 ]
Dzisiaj udało mi się dobrać do złączek od czujników paliwa i profilaktycznie przeczyściłem wszystkie, ale główną przyczyną braku wskazań paliwa była wtyczka od czujnika G2 (za kierowcą). Wszystko zadziałało jak należy,ale po zatankowaniu do pełna nie pokazuje full, tylko ponad 3/4 baku. Czy przyczyną może być źle włożony ten dekielek za pasażerem?Bo wydaje mi się, że te bolce, które wchodzą w pompę nie znalazły się w swoich miejscach Swoją drogą jakie jest ich zadanie? Mają stabilizować położenie pompy paliwa, a tym samym czujnika?
[ Dodano: 2014-12-03, 21:53 ]
Znalazłem fotki takiego zestawu naprawczego, gdyby ktoś miał ochotę sam "podłubać"
[ Dodano: 2014-12-19, 14:29 ]
Dzisiaj udało mi się dobrać do złączek od czujników paliwa i profilaktycznie przeczyściłem wszystkie, ale główną przyczyną braku wskazań paliwa była wtyczka od czujnika G2 (za kierowcą). Wszystko zadziałało jak należy,ale po zatankowaniu do pełna nie pokazuje full, tylko ponad 3/4 baku. Czy przyczyną może być źle włożony ten dekielek za pasażerem?Bo wydaje mi się, że te bolce, które wchodzą w pompę nie znalazły się w swoich miejscach Swoją drogą jakie jest ich zadanie? Mają stabilizować położenie pompy paliwa, a tym samym czujnika?
U mnie na zmiane raz nie bylo wskazania raz bylo ok. Spryskalem wtyczke i gniazdo pod tylna kanapa za fotelem pasażera srodkiem na poprawe przewodzenia pradu i jest Ok.
No niby ok bo teraz na komp nie pokazuje możliwego zasięgu mimo ze zbiornik jest pełny. Reszta danych ok.
No niby ok bo teraz na komp nie pokazuje możliwego zasięgu mimo ze zbiornik jest pełny. Reszta danych ok.
A6 C7 2.8FSI Avant Multitronic
Suzuki Sixteen 150
Harley Davidson Dyna Street Bob FXDB'2015, Black Denim
Suzuki Sixteen 150
Harley Davidson Dyna Street Bob FXDB'2015, Black Denim
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 27 maja 2015, 19:15
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A czy problem pływaków / czujników dotyczy tez problemu ze wskazówka na pełym baku, ponieważ u mnie ostatnio pojawił się taki problem , miałem cos ponad połowe zbiornika , a bawiłem się i niestety aku padł , a wskazówka paliwa zaczęła wskazywać pełny bak
jak można za pomoca VAG K CAN COMMANDER sprawdzić te czujniki ?
jak można za pomoca VAG K CAN COMMANDER sprawdzić te czujniki ?
[quote="ArturA6"]Dzięki Kolego za kolejną podpowiedź Nie sądziłem, że można gdzieś to znaleźć, a szczególnie po informacji z ASO, że to ich rozwiązanie serwisowe. Ale jak wiadomo, nie sprzedają takich informacji, bo straciliby klienta, który mógłby sam to naprawić
[size=9][ [i][b]Dodano[/b]: 2014-12-03, 21:53[/i] ][/size]
Znalazłem fotki takiego zestawu naprawczego, gdyby ktoś miał ochotę sam "podłubać"
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02f ... 95c6d.html][url=http://images69.fotosik.pl/424/02f3573e75995c6dm.jpg]Obrazek[/url][/URL]
[size=9][ [i][b]Dodano[/b]: 2014-12-19, 14:29[/i] ][/size]
Dzisiaj udało mi się dobrać do złączek od czujników paliwa i profilaktycznie przeczyściłem wszystkie, ale główną przyczyną braku wskazań paliwa była wtyczka od czujnika G2 (za kierowcą). Wszystko zadziałało jak należy,ale po zatankowaniu do pełna nie pokazuje full, tylko ponad 3/4 baku. Czy przyczyną może być źle włożony ten dekielek za pasażerem?Bo wydaje mi się, że te bolce, które wchodzą w pompę nie znalazły się w swoich miejscach Swoją drogą jakie jest ich zadanie? Mają stabilizować położenie pompy paliwa, a tym samym czujnika?
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ea ... 4a4fd.html][url=http://images67.fotosik.pl/466/2eaa984449f4a4fdm.jpg]Obrazek[/url][/URL][/quote]
To żółte to jest pompa paliwa? Ona jest przyczepiona do baku jakoś? Przy wyciąganiu będzie styczność z paliwem ? Kompletnie się na tym nie znam a mam ciągle wskaźnik na full i musze to ogarnąć jakoś.
[size=9][ [i][b]Dodano[/b]: 2014-12-03, 21:53[/i] ][/size]
Znalazłem fotki takiego zestawu naprawczego, gdyby ktoś miał ochotę sam "podłubać"
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02f ... 95c6d.html][url=http://images69.fotosik.pl/424/02f3573e75995c6dm.jpg]Obrazek[/url][/URL]
[size=9][ [i][b]Dodano[/b]: 2014-12-19, 14:29[/i] ][/size]
Dzisiaj udało mi się dobrać do złączek od czujników paliwa i profilaktycznie przeczyściłem wszystkie, ale główną przyczyną braku wskazań paliwa była wtyczka od czujnika G2 (za kierowcą). Wszystko zadziałało jak należy,ale po zatankowaniu do pełna nie pokazuje full, tylko ponad 3/4 baku. Czy przyczyną może być źle włożony ten dekielek za pasażerem?Bo wydaje mi się, że te bolce, które wchodzą w pompę nie znalazły się w swoich miejscach Swoją drogą jakie jest ich zadanie? Mają stabilizować położenie pompy paliwa, a tym samym czujnika?
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ea ... 4a4fd.html][url=http://images67.fotosik.pl/466/2eaa984449f4a4fdm.jpg]Obrazek[/url][/URL][/quote]
To żółte to jest pompa paliwa? Ona jest przyczepiona do baku jakoś? Przy wyciąganiu będzie styczność z paliwem ? Kompletnie się na tym nie znam a mam ciągle wskaźnik na full i musze to ogarnąć jakoś.
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
1. Jest to taka mała pompa która pompuje paliwo tylko do tego koszyczka ( taki zbiorniczek w tym żółtym ) z baku/komór ( np. z dna jak masz mało paliwa ) żeby zawsze było pełno w tym zbiorniczku.
2. Tak wszystko jest upaprane w paliwie bo się w nim moczy więc ręce później trochę śmierdzą ( polecam jakieś rękawiczki gumowe )
3. Ona nie jest przyczepiona do baku trzyma się tylko na deklu poprzez te bolce więc jak odkręcisz dekiel to możesz ją wyjąc ( po ówczesnym odpięciu rurek i przewodów łączącą drugą komorę )
Wszyscy w tym poście mieli problem z wskazaniem braku paliwa, a ty masz odwrotny problem, masz jakieś błędy pod Vagiem ?
Wydaje mi się że jeśli wcześniej było dobrze i ty nic tam nie grzebałeś to nie masz czego szukać w baku, bo żeby pokazywało full obydwa czujniki muszą pokazywać rezystancję około 0 wiec prawdopodobieństwo że dwa naraz się uwaliły jest małe ( jakby padł jeden miałbyś analogicznie poziom 1/2 w baku ) w grę jeszcze wchodzi zwarcie na kablu ( wtedy rezystancja by była zerowa ). Otwórz metalowy dekiel pod siedzeniem za pasażerem wyjmij wtyczkę, włącz zapłon i zobacz czy będzie pokazywać zero czy full wtedy bezie wiadomo czy jest czego szukać w baku.
2. Tak wszystko jest upaprane w paliwie bo się w nim moczy więc ręce później trochę śmierdzą ( polecam jakieś rękawiczki gumowe )
3. Ona nie jest przyczepiona do baku trzyma się tylko na deklu poprzez te bolce więc jak odkręcisz dekiel to możesz ją wyjąc ( po ówczesnym odpięciu rurek i przewodów łączącą drugą komorę )
Wszyscy w tym poście mieli problem z wskazaniem braku paliwa, a ty masz odwrotny problem, masz jakieś błędy pod Vagiem ?
Wydaje mi się że jeśli wcześniej było dobrze i ty nic tam nie grzebałeś to nie masz czego szukać w baku, bo żeby pokazywało full obydwa czujniki muszą pokazywać rezystancję około 0 wiec prawdopodobieństwo że dwa naraz się uwaliły jest małe ( jakby padł jeden miałbyś analogicznie poziom 1/2 w baku ) w grę jeszcze wchodzi zwarcie na kablu ( wtedy rezystancja by była zerowa ). Otwórz metalowy dekiel pod siedzeniem za pasażerem wyjmij wtyczkę, włącz zapłon i zobacz czy będzie pokazywać zero czy full wtedy bezie wiadomo czy jest czego szukać w baku.
Oryginalna pełna opcja S-Line
Odgrzeje temat :D
Mnie też dopadł problem ze wskazaniami ilości paliwa, jako że sam nie umiałem odkręcić dekli od pływaków, oddałem auto do znajomego elektryka.
zlutował złączki i wskaźnik już działa jak należy, ale nie pokazuje mi na fisie dystansu do przejechania, cały czas mam 0km.
Za radą mechanika odłączyłem akumulator, ale nic to nie dało, potem sprawdziłem kodowania w instrument cluster i wszystko się zgadzało, ale pewności zakodowałem jeszcze raz zbiornik dla awd i 80L. Po tej operacji wyzerował mi się spalanie itp i zamiast 0km mam teraz 70km, przejechałem ok 10km lecz nic się nie zmieniło.
Ma ktoś jakąś radę ? bo ja już nie mam pomysłów.
Mnie też dopadł problem ze wskazaniami ilości paliwa, jako że sam nie umiałem odkręcić dekli od pływaków, oddałem auto do znajomego elektryka.
zlutował złączki i wskaźnik już działa jak należy, ale nie pokazuje mi na fisie dystansu do przejechania, cały czas mam 0km.
Za radą mechanika odłączyłem akumulator, ale nic to nie dało, potem sprawdziłem kodowania w instrument cluster i wszystko się zgadzało, ale pewności zakodowałem jeszcze raz zbiornik dla awd i 80L. Po tej operacji wyzerował mi się spalanie itp i zamiast 0km mam teraz 70km, przejechałem ok 10km lecz nic się nie zmieniło.
Ma ktoś jakąś radę ? bo ja już nie mam pomysłów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
- Imię: Albert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Witam. jestem nowy na forum więc jeśli sknoce coś nie tak to przepraszam.
Jak w temacie. Mamproblem ze wskaźnikiem paliwa.
co prawda uporałem się z nim chyba w jakimś stopniu. Ale po pierwszym dostaniu sie do baku i ponownym złożeniu wydaje mi się z tego co pamiętam że po załączeniu zapłonu pompka paliwa nie chodziła. dopiero po odpaleniu samochodu było ją słychać.
Dzisiaj dostałem się do baku drugi raz. Wyczyściłem styki w tych kostkach, lecz pompka działa już po włączeniu zapłonu. Czy jest możliwość że zamieniłem te wtyczki? Bo nie ukrywam że nie chce mi się trzeci raz dostawać do tego baku. Choć jeśli będzie trzeba to niestety będe musiał.
Kolejne pytanie czy mógłby ktoś sprawdzić w swojej a6 3.0tdi czy faktycznie ta pompka załącza się od razu po przekręceniu zapłonu.
Jak w temacie. Mamproblem ze wskaźnikiem paliwa.
co prawda uporałem się z nim chyba w jakimś stopniu. Ale po pierwszym dostaniu sie do baku i ponownym złożeniu wydaje mi się z tego co pamiętam że po załączeniu zapłonu pompka paliwa nie chodziła. dopiero po odpaleniu samochodu było ją słychać.
Dzisiaj dostałem się do baku drugi raz. Wyczyściłem styki w tych kostkach, lecz pompka działa już po włączeniu zapłonu. Czy jest możliwość że zamieniłem te wtyczki? Bo nie ukrywam że nie chce mi się trzeci raz dostawać do tego baku. Choć jeśli będzie trzeba to niestety będe musiał.
Kolejne pytanie czy mógłby ktoś sprawdzić w swojej a6 3.0tdi czy faktycznie ta pompka załącza się od razu po przekręceniu zapłonu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
- Imię: Albert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga