Witam, mam taki problem , jestem świeżo po wymianie pompy wspomagania układ zalany płnem febi itp itd wszystko niby ok cacy pierwsze odpalenia i wspomaganie śmiga jak się patrzy. Ale gdy za jakiś czas wsiadłem do auta i pokręciłem kierownicą zaczęły dziać się cuda ,kierownica dziwnie przeskakuje raz chodzi ciężej a za chwilę super delikatnie ,po dokręceniu jej do oporu blokuje sie i nie odbija a najlepsze jest to że czasami sama potrafi się kręcić w lewą stronę aż do oporu. Pierwszy raz widzę takie cuda nie mam pojęcia co jest grane , Pomocy!!
[ Dodano: 2014-08-08, 20:19 ]
Siemka, temat do zamknęcia poradziłem sobie okazało sie ze do wymiany był zbiorniczek od płynu wspomagania, sitko w środku było zabite syfem kupiłem nowe za 40 zł i jak ręką odjął
Problem ze wspomaganiem, kierownica wariuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 sie 2013, 11:46
- Lokalizacja: Podlaskie
Witajcie mam ten sam problem. Rano odpalam auto i cuda ale czasami. Dowiedziałem się że na maglownicy jest jakiś czujnik od stabilizowania kierownicy podczas jazdy, czyli jadąc wspomaganie słabnie by usztywnić kierownicę. Niby część tylko dostępna w serwisie i nie mała kasa. Ale jest obejście problemu można zrobić przeszczep z maglownicy mercedesa. Jak się dowiem coś więcej dam znać.
Było :Audi S6 C5 4.2 V8
Teraz :Audi S6 C6 5.2 V10
Teraz :Audi S6 C6 5.2 V10
Pewnie mówicie o czujniku/zaworze servotronic-a ale on ma wpływ na siłę wspomagania jest sterowany na podstawie odczytów prędkości (im szybciej jedziemy tym zawór jest bardziej zamknięty i słabsze jest wspomaganie), wątpię że to on może powodować efekt przeskakiwania kierownicy, chociaż może jednak najlepiej to sprawdzić wyciągając sterownik ( przekażnik) pod kierownica , wtedy zawór nie będzie miał wpływu na układ
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga