Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 22 lis 2014, 14:13

Dzięki za cynka.
Trzeba więc wykonać telefon do przyjaciela :P
A możesz podać koszta,czy demontowałeś wtryski sam, czy oni to uczynili (regenerowałeś cały komplet,itp..?)

Awatar użytkownika
_cichyy_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 08 sty 2012, 12:41
Lokalizacja: śląskie

Post autor: _cichyy_ » 22 lis 2014, 19:50

Witam,

Mam problem z przybywaniem oleju w Audi A6 C6 3.0 tdi , pod komputerem podłączyłem auto i oto co tam zobaczyłem


Blok 13 : 0.66 mg/str , -0.38 mg/str , 0.00 mg/str
Blok 14 : -0.14 mg/str , 0.14 mg/str , -0.28 mg/str


Dalej od 72 : 6.0 ms , 12 ms , 2.0 ms
73 : 14 ms , 16 ms , 8.0 ms
74 : 16 ms , 26 ms , 16 ms
75 : 28 ms , 30 ms , 14 ms
76 : 22 ms , 24 ms , 20 ms
77 : 16 ms , 34 ms , 20 ms



Rzuci ktoś na to okiem i oceni ? z tego co wyczytałem na wcześniejszych stronach to w 1szej kolumnie dopuszczalne 45 , w drugiej 15
Więc tutaj by wychodziło ze te drugie kolumny nie za bardzo, ale za to w pierwszych wszystko ok


Auto jeździ głównie na krótkich odcinkach po mieście.

Wczoraj Wyciąłem i odprogramowany został DPF , chociaż podobno wypalał się dobrze , również po wycięciu wyglądał na sprawny. Ale od tego chciałem zacząć , zawsze tańsza opcja sprawdzenia niż odrazu wtryski.

Auto pracuje równo , nie kopci , nie ma problemów z mocą, płyn chłodniczy w normie, jedyną wadą jest ten wzrost poziomu oleju.


Dzięki za jakieś wskazówki.


Pozdrawiam
Teraz:
Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI 233KM quattro, 2007r
Audi A8L D3, 4.2 TDI, 07r.

Było :
A6 C5 3.0 V6 220KM quattro, 2002r
A6 C5 Avant 2.7 Biturbo, 2000r.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 23 lis 2014, 11:42

_cichyy_ pisze:Rzuci ktoś na to okiem i oceni ? z tego co wyczytałem na wcześniejszych stronach to w 1szej kolumnie dopuszczalne 45 , w drugiej 15
Więc tutaj by wychodziło ze te drugie kolumny nie za bardzo, ale za to w pierwszych wszystko ok
Wartosci ok, tylko ze sa one ujemne. Tzn pierwsza wartosc nie moze byc mniejsza niz -45 a druga nie moze byc mniejsza niz -15.
_cichyy_ pisze:Wczoraj Wyciąłem i odprogramowany został DPF , chociaż podobno wypalał się dobrze , również po wycięciu wyglądał na sprawny. Ale od tego chciałem zacząć , zawsze tańsza opcja sprawdzenia niż odrazu wtryski.
Jak na moje oko sie pospieszyles.
_cichyy_ pisze:Dzięki za jakieś wskazówki.
Wartosci na + oznaczaja ze wtryski sa zapieczone, w zwiazku z czym zaczalbym od zalania jakeigos specyfika do czyszczenia wtryskow.

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 23 lis 2014, 12:07

Są już dostępne procedury i części do regeneracji CR PIEZO Boscha. Oprócz Warszawki natknąłem się jeszcze na ofertę firmy z Imielina, 600pln sztuka.

Proces regeneracji:

Czyszczenie zewnętrzne wtryskiwacza
Testowanie na stole probierczym
Demontaż na części
Mycie w specjalistycznej myjce ultradźwiękowej
Sprawdzanie elementów wtryskiwacza pod mikroskopem
Wycena naprawy ustalana z klientem
NOWA KOŃCÓWKA ROZPYLACZA !!!!
Wymiana wadliwych części na nowe !!!!

Montaż wtryskiwacza
Kalibracja
Testowanie na specjalistycznym stole probierczym EPS , wydruk.

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 23 lis 2014, 21:04

jak zwykle...
jak kupiłem nowe, to zaczęli regenerować,
jak dali mi firmowe auto, to ropa spadła do 4,80zł
Pozdrawiam,

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 25 lis 2014, 10:47

MaTyS pisze:Są już dostępne procedury i części do regeneracji CR PIEZO Boscha. Oprócz Warszawki natknąłem się jeszcze na ofertę firmy z Imielina, 600pln sztuka.

Proces regeneracji:

Czyszczenie zewnętrzne wtryskiwacza
Testowanie na stole probierczym
Demontaż na części
Mycie w specjalistycznej myjce ultradźwiękowej
Sprawdzanie elementów wtryskiwacza pod mikroskopem
Wycena naprawy ustalana z klientem
NOWA KOŃCÓWKA ROZPYLACZA !!!!
Wymiana wadliwych części na nowe !!!!

Montaż wtryskiwacza
Kalibracja
Testowanie na specjalistycznym stole probierczym EPS , wydruk.
Ciekawy jestem jak te wtryski będą pracować, dzwonilem tam i wypytałem trochę. Pan twierdził ze sama końcówka wtrysku nie jest problemem tylko jakies sterowanie w środku, ze wtryski po regeneracji ustawiają na takie wartości jakie mają nówki sztuki. Szczerze to jakos mnie to nie do konca przekonuje. Najlepiej gdyby sie wypowiedzial ktoś kto faktycznie je posiada założone w ssmochodzie

beny2303
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 11 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Dolnyśląsk/DE

Post autor: beny2303 » 25 lis 2014, 13:35

Podzielam marek85 twoje zdanie. Wszyscy mówią gdzie się nie zadzwoni, że nie ma procesu regeneracji wtrysków piezolelektrycznych w Polsce na chwilę obecną <stres> :[

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 25 lis 2014, 14:00

Widocznie jednak nie wszędzie dzwoniłeś... . Ja zrozumiałem, że marek85 nie podważa istnienia regeneracji tylko jej jakość

beny2303
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 11 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Dolnyśląsk/DE

Post autor: beny2303 » 25 lis 2014, 21:06

MaTyS ja też co czytam to ze zrozumieniem, a Piezoelektryki nie są regenerowalne, bo dzwonię wszędzie i pada tylko jedna odpowiedź NIE ze względu na złożony proces przesyłania informacji elektronicznej, którą musi odczytać piezo, a problemem jest budowa wewnętrzna! <zalamka>

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 25 lis 2014, 21:33

Wtryski piezo są regenerowane, nie jest tylko wymieniany/regenerowany w nich stos piezo... .

Awatar użytkownika
krispl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 28 paź 2014, 20:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: krispl » 25 lis 2014, 23:05

Piszecie że za pomocą VCDS'a nie można postawić jednoznacznej diagnozy, to może wykonać test przelewowy wtryskiwaczy ?
Czy jest to miarodajna forma testowania sprawności wtryskiwacza CR Piezo ?

beny2303
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 11 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Dolnyśląsk/DE

Post autor: beny2303 » 26 lis 2014, 08:23

MaTyS pisze:Wtryski piezo są regenerowane, nie jest tylko wymieniany/regenerowany w nich stos piezo... .

Czy w takim układzie bez wymiany stosu piezo... będzie wtrysk podawał odpowiednią dawkę paliwa jak nowy?

rafcix1221
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 maja 2013, 13:42
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: rafcix1221 » 26 lis 2014, 18:12

Witam
Sprawdziłem swoje wtryski i nie wiem jak to interpretować, mógłby ktoś pomóc?
72 : -42.0 ms , -20.0 ms , -20.0 ms
73 : -28.0 ms , -8.0 ms , -16.0 ms
74 : -22.0 ms , -10.0 ms , -14.0 ms
75 : -16.0 ms , -6.0 ms , -8.0 ms
76 : -20.0 ms , -6.0 ms , -4.0 ms
77 : 6.0 ms , 22.0 ms , 12.0 ms

Co dziwne wszystkie są na minusie tylko w kanale 77 jest wszystko na plusie <mysli>
Pytanie czy wtryski do wymiany czy można jeszcze pojezdzić?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 26 lis 2014, 18:16

Ile razy mamy jeszcze powtórzyć, że logowanie VCDSem, to można o kant du... rozbić Panowie... tylko stół probierczy, a to tanie nie jest niestety :(

rafcix1221
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 maja 2013, 13:42
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: rafcix1221 » 26 lis 2014, 18:32

Chciałbym się tylko dowiedzieć czy jest sens wszystko rozkładać i wysyłać do sprawdzenia, chodzi mi o takie gruntowne powiedzenie czy są do wymiany czy da sie jeszcze pojezdzić...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga