[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Witam,
Mam problem z przybywaniem oleju w Audi A6 C6 3.0 tdi , pod komputerem podłączyłem auto i oto co tam zobaczyłem
Blok 13 : 0.66 mg/str , -0.38 mg/str , 0.00 mg/str
Blok 14 : -0.14 mg/str , 0.14 mg/str , -0.28 mg/str
Dalej od 72 : 6.0 ms , 12 ms , 2.0 ms
73 : 14 ms , 16 ms , 8.0 ms
74 : 16 ms , 26 ms , 16 ms
75 : 28 ms , 30 ms , 14 ms
76 : 22 ms , 24 ms , 20 ms
77 : 16 ms , 34 ms , 20 ms
Rzuci ktoś na to okiem i oceni ? z tego co wyczytałem na wcześniejszych stronach to w 1szej kolumnie dopuszczalne 45 , w drugiej 15
Więc tutaj by wychodziło ze te drugie kolumny nie za bardzo, ale za to w pierwszych wszystko ok
Auto jeździ głównie na krótkich odcinkach po mieście.
Wczoraj Wyciąłem i odprogramowany został DPF , chociaż podobno wypalał się dobrze , również po wycięciu wyglądał na sprawny. Ale od tego chciałem zacząć , zawsze tańsza opcja sprawdzenia niż odrazu wtryski.
Auto pracuje równo , nie kopci , nie ma problemów z mocą, płyn chłodniczy w normie, jedyną wadą jest ten wzrost poziomu oleju.
Dzięki za jakieś wskazówki.
Pozdrawiam
Mam problem z przybywaniem oleju w Audi A6 C6 3.0 tdi , pod komputerem podłączyłem auto i oto co tam zobaczyłem
Blok 13 : 0.66 mg/str , -0.38 mg/str , 0.00 mg/str
Blok 14 : -0.14 mg/str , 0.14 mg/str , -0.28 mg/str
Dalej od 72 : 6.0 ms , 12 ms , 2.0 ms
73 : 14 ms , 16 ms , 8.0 ms
74 : 16 ms , 26 ms , 16 ms
75 : 28 ms , 30 ms , 14 ms
76 : 22 ms , 24 ms , 20 ms
77 : 16 ms , 34 ms , 20 ms
Rzuci ktoś na to okiem i oceni ? z tego co wyczytałem na wcześniejszych stronach to w 1szej kolumnie dopuszczalne 45 , w drugiej 15
Więc tutaj by wychodziło ze te drugie kolumny nie za bardzo, ale za to w pierwszych wszystko ok
Auto jeździ głównie na krótkich odcinkach po mieście.
Wczoraj Wyciąłem i odprogramowany został DPF , chociaż podobno wypalał się dobrze , również po wycięciu wyglądał na sprawny. Ale od tego chciałem zacząć , zawsze tańsza opcja sprawdzenia niż odrazu wtryski.
Auto pracuje równo , nie kopci , nie ma problemów z mocą, płyn chłodniczy w normie, jedyną wadą jest ten wzrost poziomu oleju.
Dzięki za jakieś wskazówki.
Pozdrawiam
Teraz:
Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI 233KM quattro, 2007r
Audi A8L D3, 4.2 TDI, 07r.
Było :
A6 C5 3.0 V6 220KM quattro, 2002r
A6 C5 Avant 2.7 Biturbo, 2000r.
Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI 233KM quattro, 2007r
Audi A8L D3, 4.2 TDI, 07r.
Było :
A6 C5 3.0 V6 220KM quattro, 2002r
A6 C5 Avant 2.7 Biturbo, 2000r.
- kuebk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
- Imię: Martin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Wartosci ok, tylko ze sa one ujemne. Tzn pierwsza wartosc nie moze byc mniejsza niz -45 a druga nie moze byc mniejsza niz -15._cichyy_ pisze:Rzuci ktoś na to okiem i oceni ? z tego co wyczytałem na wcześniejszych stronach to w 1szej kolumnie dopuszczalne 45 , w drugiej 15
Więc tutaj by wychodziło ze te drugie kolumny nie za bardzo, ale za to w pierwszych wszystko ok
Jak na moje oko sie pospieszyles._cichyy_ pisze:Wczoraj Wyciąłem i odprogramowany został DPF , chociaż podobno wypalał się dobrze , również po wycięciu wyglądał na sprawny. Ale od tego chciałem zacząć , zawsze tańsza opcja sprawdzenia niż odrazu wtryski.
Wartosci na + oznaczaja ze wtryski sa zapieczone, w zwiazku z czym zaczalbym od zalania jakeigos specyfika do czyszczenia wtryskow._cichyy_ pisze:Dzięki za jakieś wskazówki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Są już dostępne procedury i części do regeneracji CR PIEZO Boscha. Oprócz Warszawki natknąłem się jeszcze na ofertę firmy z Imielina, 600pln sztuka.
Proces regeneracji:
Czyszczenie zewnętrzne wtryskiwacza
Testowanie na stole probierczym
Demontaż na części
Mycie w specjalistycznej myjce ultradźwiękowej
Sprawdzanie elementów wtryskiwacza pod mikroskopem
Wycena naprawy ustalana z klientem
NOWA KOŃCÓWKA ROZPYLACZA !!
Wymiana wadliwych części na nowe !!
Montaż wtryskiwacza
Kalibracja
Testowanie na specjalistycznym stole probierczym EPS , wydruk.
Proces regeneracji:
Czyszczenie zewnętrzne wtryskiwacza
Testowanie na stole probierczym
Demontaż na części
Mycie w specjalistycznej myjce ultradźwiękowej
Sprawdzanie elementów wtryskiwacza pod mikroskopem
Wycena naprawy ustalana z klientem
NOWA KOŃCÓWKA ROZPYLACZA !!
Wymiana wadliwych części na nowe !!
Montaż wtryskiwacza
Kalibracja
Testowanie na specjalistycznym stole probierczym EPS , wydruk.
Ciekawy jestem jak te wtryski będą pracować, dzwonilem tam i wypytałem trochę. Pan twierdził ze sama końcówka wtrysku nie jest problemem tylko jakies sterowanie w środku, ze wtryski po regeneracji ustawiają na takie wartości jakie mają nówki sztuki. Szczerze to jakos mnie to nie do konca przekonuje. Najlepiej gdyby sie wypowiedzial ktoś kto faktycznie je posiada założone w ssmochodzieMaTyS pisze:Są już dostępne procedury i części do regeneracji CR PIEZO Boscha. Oprócz Warszawki natknąłem się jeszcze na ofertę firmy z Imielina, 600pln sztuka.
Proces regeneracji:
Czyszczenie zewnętrzne wtryskiwacza
Testowanie na stole probierczym
Demontaż na części
Mycie w specjalistycznej myjce ultradźwiękowej
Sprawdzanie elementów wtryskiwacza pod mikroskopem
Wycena naprawy ustalana z klientem
NOWA KOŃCÓWKA ROZPYLACZA !!
Wymiana wadliwych części na nowe !!
Montaż wtryskiwacza
Kalibracja
Testowanie na specjalistycznym stole probierczym EPS , wydruk.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 maja 2013, 13:42
- Lokalizacja: Kłodzko
Witam
Sprawdziłem swoje wtryski i nie wiem jak to interpretować, mógłby ktoś pomóc?
72 : -42.0 ms , -20.0 ms , -20.0 ms
73 : -28.0 ms , -8.0 ms , -16.0 ms
74 : -22.0 ms , -10.0 ms , -14.0 ms
75 : -16.0 ms , -6.0 ms , -8.0 ms
76 : -20.0 ms , -6.0 ms , -4.0 ms
77 : 6.0 ms , 22.0 ms , 12.0 ms
Co dziwne wszystkie są na minusie tylko w kanale 77 jest wszystko na plusie
Pytanie czy wtryski do wymiany czy można jeszcze pojezdzić?
Sprawdziłem swoje wtryski i nie wiem jak to interpretować, mógłby ktoś pomóc?
72 : -42.0 ms , -20.0 ms , -20.0 ms
73 : -28.0 ms , -8.0 ms , -16.0 ms
74 : -22.0 ms , -10.0 ms , -14.0 ms
75 : -16.0 ms , -6.0 ms , -8.0 ms
76 : -20.0 ms , -6.0 ms , -4.0 ms
77 : 6.0 ms , 22.0 ms , 12.0 ms
Co dziwne wszystkie są na minusie tylko w kanale 77 jest wszystko na plusie
Pytanie czy wtryski do wymiany czy można jeszcze pojezdzić?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 maja 2013, 13:42
- Lokalizacja: Kłodzko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga