Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] Wtryskiwacze 3.0 TDI czy już wymieniać ora

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
giganteusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: giganteusz » 22 lis 2014, 20:50

PiotrekJ85, okupywałeś c6 widziałeś jaki silnik (wady) a chcesz czekać do wiosny? 7 tyś wtryski a masz rezerwę na rozrząd ? jak zacznie rano uszy pieścić 190 tyś to pewnie zaraz się rozkręci
Obrazek

PiotrekJ85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 16 lis 2014, 20:31
Lokalizacja: dolnyślask

Post autor: PiotrekJ85 » 22 lis 2014, 23:23

Mówisz giganteusz że lada moment będzie do wymiany rozrząd? A dlaczego tak sądzisz? Kupując wiedziałem jakie bolączki ma ten silnik ale nie sądziłem że od razu na starcie będą czekać mnie wtryski. A czy ktoś wie coś na temat tego falowania obrotów o którym wspomniałem we wcześniejszym poście? Co dokładnie ta tabela przedstawia, tzn. co miałeś na myśli?

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 23 lis 2014, 15:16

Falowanie obrotów jakie opisujesz raczej nie ma nic wspólnego z wtryskami, co innego gdy faluje na wolnych obrotach. Jeśli falowanie ustaje przy ok. 2tys. obr. obstawiał bym konwerter.
Z tabelki można wyciągnąć przykry wniosek... proceder kręcenia liczników trwa i ma się dobrze <nerwus> trochę dziwi naiwność ludzi którzy wierzą w takie przebiegi. Puzniej płacz i lament że przy 200tys. coś się rozsypało <glupek>

PiotrekJ85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 16 lis 2014, 20:31
Lokalizacja: dolnyślask

Post autor: PiotrekJ85 » 23 lis 2014, 16:57

Przebieg jest realny gdyż auto było serwisowane w ASO Audi w Polsce i posiadam pełno faktur z serwisu, gdzie też byłem to potwierdzić, a wtryski jakie są zamontowane to o oznaczeniu AB. Czyli stawiasz arczi0044 że falowanie jest spowodowane kończącym się konwerterem? I na pewno wtryski na to wpływu nie mają?

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 23 lis 2014, 19:57

Jak od nowości w Pl. to jeszcze jestem w stanie uwierzyć w taki przebieg, tylko coś za szybko zaczynają się problemy. U siebie mam nalatane 310tys. wszystko oryginalne i odpukać zero problemów, więc potwierdzało by się że silniki 3.0 są bardziej obciążone jak 2.7 i trochę mniej trwałe.

Awatar użytkownika
giganteusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: giganteusz » 23 lis 2014, 20:33

PiotrekJ85, rozrząd to czarny scenariusz nic nie mówię. Jak ja bym kupował c6 to bym musiał mieć w rezerwie na te wtryski i rozrząd bo jakby padło to co sprzedawać za grosze. Dlatego nie kupuje bo szkoda byłoby mi wydać z 12 tyś i znaku by nie było po samochodzie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 23 lis 2014, 21:00

nie ma reguły przebiegowej na "cechy" 3.0TDI
- rozrząd;
- wtryskiwacze;
- klapy kolektora;

rozrząd zaczął terkotać przy 220.000km - wymieniłem przy ok 240.000
wtryskiwacze dały o sobie znać przy 270.000km i też tak wymieniłem.
klapy były już wymieniane przy 180.000km ale wiem, że zdarzają się przypadki, że klapy padają od 130.000km. klapy z cięgnami wymieniałem już dwa razy.
no cóż takie auto, ale i tak jestem z niego mega zadowolony na pewno daje mi więcej radości niż poprzednie E60
Pozdrawiam,

PiotrekJ85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 16 lis 2014, 20:31
Lokalizacja: dolnyślask

Post autor: PiotrekJ85 » 24 lis 2014, 19:29

Klapy kolektora już były wymieniane w ASO w zeszłym roku. Teraz najwyraźniej czekają mnie wtryski, ktoś orientuje się od kiedy były montowane wtryski w tych autach o oznaczeniu AB? Bo takie posiadam i chciałbym wiedzieć czy z fabryki wyszedł na tych wtryskach czy ktoś już je wymieniał może.

Awatar użytkownika
NaviProject
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 22 wrz 2014, 09:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: NaviProject » 24 lis 2014, 21:06

Panowie małą ciekawostka , po 2-3 godzinnym postoju gdy ruszamy w trase , to przez kilka chwil gdy samochód stoji kopci sie z rur wydechowych , czy jest to efekt tego ze poprostu juz jest zimno 2-3 stopnie czy wtryski juz siadają ? korekty nie sa ujemne a dym nie jest gryzący i nie smierdzi spalinami , moze troche glupie pytanie ale warto zapytac:)

Awatar użytkownika
giganteusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: giganteusz » 26 lis 2014, 20:36

przy tych temperaturach normalne na LPG jeszcze fajniej :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga