[ BMK 3.0 224 KM] Wtryskiwacze 3.0 TDI czy już wymieniać ora
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 lis 2014, 20:31
- Lokalizacja: dolnyślask
Mówisz giganteusz że lada moment będzie do wymiany rozrząd? A dlaczego tak sądzisz? Kupując wiedziałem jakie bolączki ma ten silnik ale nie sądziłem że od razu na starcie będą czekać mnie wtryski. A czy ktoś wie coś na temat tego falowania obrotów o którym wspomniałem we wcześniejszym poście? Co dokładnie ta tabela przedstawia, tzn. co miałeś na myśli?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 360
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Falowanie obrotów jakie opisujesz raczej nie ma nic wspólnego z wtryskami, co innego gdy faluje na wolnych obrotach. Jeśli falowanie ustaje przy ok. 2tys. obr. obstawiał bym konwerter.
Z tabelki można wyciągnąć przykry wniosek... proceder kręcenia liczników trwa i ma się dobrze trochę dziwi naiwność ludzi którzy wierzą w takie przebiegi. Puzniej płacz i lament że przy 200tys. coś się rozsypało
Z tabelki można wyciągnąć przykry wniosek... proceder kręcenia liczników trwa i ma się dobrze trochę dziwi naiwność ludzi którzy wierzą w takie przebiegi. Puzniej płacz i lament że przy 200tys. coś się rozsypało
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 lis 2014, 20:31
- Lokalizacja: dolnyślask
Przebieg jest realny gdyż auto było serwisowane w ASO Audi w Polsce i posiadam pełno faktur z serwisu, gdzie też byłem to potwierdzić, a wtryski jakie są zamontowane to o oznaczeniu AB. Czyli stawiasz arczi0044 że falowanie jest spowodowane kończącym się konwerterem? I na pewno wtryski na to wpływu nie mają?
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
nie ma reguły przebiegowej na "cechy" 3.0TDI
- rozrząd;
- wtryskiwacze;
- klapy kolektora;
rozrząd zaczął terkotać przy 220.000km - wymieniłem przy ok 240.000
wtryskiwacze dały o sobie znać przy 270.000km i też tak wymieniłem.
klapy były już wymieniane przy 180.000km ale wiem, że zdarzają się przypadki, że klapy padają od 130.000km. klapy z cięgnami wymieniałem już dwa razy.
no cóż takie auto, ale i tak jestem z niego mega zadowolony na pewno daje mi więcej radości niż poprzednie E60
- rozrząd;
- wtryskiwacze;
- klapy kolektora;
rozrząd zaczął terkotać przy 220.000km - wymieniłem przy ok 240.000
wtryskiwacze dały o sobie znać przy 270.000km i też tak wymieniłem.
klapy były już wymieniane przy 180.000km ale wiem, że zdarzają się przypadki, że klapy padają od 130.000km. klapy z cięgnami wymieniałem już dwa razy.
no cóż takie auto, ale i tak jestem z niego mega zadowolony na pewno daje mi więcej radości niż poprzednie E60
Pozdrawiam,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 lis 2014, 20:31
- Lokalizacja: dolnyślask
- NaviProject
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 22 wrz 2014, 09:20
- Lokalizacja: Katowice
Panowie małą ciekawostka , po 2-3 godzinnym postoju gdy ruszamy w trase , to przez kilka chwil gdy samochód stoji kopci sie z rur wydechowych , czy jest to efekt tego ze poprostu juz jest zimno 2-3 stopnie czy wtryski juz siadają ? korekty nie sa ujemne a dym nie jest gryzący i nie smierdzi spalinami , moze troche glupie pytanie ale warto zapytac:)
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga