[ ACK 2.8 193 KM] Cieknie z przewodów paliwowych
[ ACK 2.8 193 KM] Cieknie z przewodów paliwowych
Witam!
Od nie dawna jestem użytkownikiem forum ponieważ od niedawna mam audi a6:D
Niestety zaczęły się pierwsze problemy.
Podczas wymiany opon na zimowe zauważyłem że cieknie z przewodów paliwowych benzynka (sztywne przewody na mocowaniach) Nowe w serwisie prawie 1000 zł .
W związku z powyższym pytanie.
Czy ktoś próbował sztukować przewody, czy jest jakaś alternatywa.
Czy są przewody z innych modeli które pasowały by do mojego audi, czy szukać konkretnie pod ten model?
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły z góry dziękuje za pomoc.
Od nie dawna jestem użytkownikiem forum ponieważ od niedawna mam audi a6:D
Niestety zaczęły się pierwsze problemy.
Podczas wymiany opon na zimowe zauważyłem że cieknie z przewodów paliwowych benzynka (sztywne przewody na mocowaniach) Nowe w serwisie prawie 1000 zł .
W związku z powyższym pytanie.
Czy ktoś próbował sztukować przewody, czy jest jakaś alternatywa.
Czy są przewody z innych modeli które pasowały by do mojego audi, czy szukać konkretnie pod ten model?
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły z góry dziękuje za pomoc.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie wiem co masz na myśli "na mocowaniach", ale na rynku jest dość różnych rodzajów przewodów (na metry) paliwowych, żeby dopasować do Twojego auta. Odmierzasz ile potrzebujesz, kupujesz i przekładasz. Połączenia stosujesz najlepiej na opaskach zaciskowych Chyba że chcesz mieć jak ori to niestety tylko kosztowne ASO
Lektor.
Może być taka możliwość. Układ się zapowietrza. Po nabiciu ciśnienia znika. Spróbuj kilkukrotnie załączyć pompę (przekręcasz do pozycji zapłon i wyłączasz). Jak nadal będzie wsytępować problem to raczej stawiałbym na któryś z czujników temperatury.rtk pisze:Jest możliwe, że przez cieknące przewody samochód zaraz po odpaleniu gaśnie i a za drugim razem odpala jak gdyby nigdy nic?
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
rtk, ja poradzilem tak viewtopic.php?t=46709 wiem wiem ze to diesel ale moze cos pomoze
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
Kupiłem przewód chyba identyczny jak w przypadku Jareckiego plus kilkanaście opasek i wymieniam wszystkie 3 przewody na całej długości od baku do silnika. Sam tego nie zrobię z braku czasu- audi podstawione już u taniego mechanika, w poniedziałek do odbioru. Mam nadzieje że zamknę się w 200 zł z robocizną.
Z tym odpalaniem to sprawdzę czy się poprawiło jak wyjadę od mechanika jak nie to będę dalej szukał przyczyn
dzięki
Z tym odpalaniem to sprawdzę czy się poprawiło jak wyjadę od mechanika jak nie to będę dalej szukał przyczyn
dzięki
Wydaje mi się że ciśnienie jest w granicach 3 bar ale trudno na ten temat znaleźć informację.
Można dać podwójnie albo nawet potrójnie opaski. A żeby wykluczyć zsunięcie przewodu moim zdaniem wystarczy dobre mocowanie do podwozia zaraz za opaskami i tak też z mechanikiem uzgodniłem ale jak zrobi to zobaczę po weekendzie. Gdzieś na innych forach znalazłem podobny temat i takie właśnie rozwiązania dają radę. Pojeżdżę i zobaczę jeśli będzie coś nie tak to napiszę.
Można dać podwójnie albo nawet potrójnie opaski. A żeby wykluczyć zsunięcie przewodu moim zdaniem wystarczy dobre mocowanie do podwozia zaraz za opaskami i tak też z mechanikiem uzgodniłem ale jak zrobi to zobaczę po weekendzie. Gdzieś na innych forach znalazłem podobny temat i takie właśnie rozwiązania dają radę. Pojeżdżę i zobaczę jeśli będzie coś nie tak to napiszę.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dokładnie tak jest, a przynajmniej powinno byćenduro7 pisze:ok 4.5 powyżęj 2500 obr/1 min ok3.5 bar na wolnych taka jest charakterystyka podćiśnieniowego regulatora ciś paliwa po zgaszeniu silnika przez 60 min nie ma prawa spaść poniżęj 3 bar
Ale jakiś czas temu wymienialiśmy z kolegą, można powiedzieć że w pośpiechu w jego ACK, zastosowaliśmy dość mocne opaski, nawet nie wiem skąd je przytaszczył, i tak jak pisze wyżej Michał mocowaliśmy je (wężyki) dodatkowo do podwozia. Nie mogę teraz odżałować że nie zrobiłem fotki. Kolega jeździ do Francji i nic się nie dzieje.
Lektor.
Samochód w poniedziałek odebrany od mechanika:
Do dzisiaj zrobione jakieś 300 km w tym krótka trasa z dwiema pakami na liczniku.
Wynik testu pozytywny:D nic się nie dzieje.
ogólnie wydałem na części i mechanika 200 zł
przewodu dużo zostało (kupiłem z dużym zapasem)
Gdybym dobrze wymierzył to koszt części wyniósłby około 70 zł, mechanik- 60 zl;
Za przewody w serwisie Audi trzeba dać 990 zł czekać dwa tygodnie i płacić za robotę.
a zaoszczędzone 1000 zł wydam na poprawki lakiernicze :D
Dzięki za podpowiedzi.
Do dzisiaj zrobione jakieś 300 km w tym krótka trasa z dwiema pakami na liczniku.
Wynik testu pozytywny:D nic się nie dzieje.
ogólnie wydałem na części i mechanika 200 zł
przewodu dużo zostało (kupiłem z dużym zapasem)
Gdybym dobrze wymierzył to koszt części wyniósłby około 70 zł, mechanik- 60 zl;
Za przewody w serwisie Audi trzeba dać 990 zł czekać dwa tygodnie i płacić za robotę.
a zaoszczędzone 1000 zł wydam na poprawki lakiernicze :D
Dzięki za podpowiedzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
dużo mam do czynienia z przewodami sprężonego ćiś ok 6 bar i wiem żę na dłuższą metę to nie zdaje egzaminu materiał pod opaską siada i pojawiają się przecieki dlatego sceptycznie podchodzę do tego sposobu tym bardziej żę to paliwo a nie powietrze .dlatego proponowałem zastosować przwody i końcówki skręcane od lpg
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hejka,
Czytam sobie różne fora bo mam problem z odpalaniem po postoju, przy okazji podejrzewam też zapowietrzający się układ paliwa (przerdzewiałe przewody).
Tak na przyszłość napiszę tylko jakby ktoś miał pomysła wymiany na przewody LPG - też tak chciałem zrobić i dowiedziałem się, że przewody miedziane nie mogą być z benzyną !
Ewentualnie diesel tak. Ale benzyna wchodzi w reakcje z miedzią i po jakimś czasie jest lipa bo ponoć do wtrysków i całej reszty układu paliwowego dostaje się to co jest efektem reakcji paliwa i miedzi.
Ja chcę wymienić na węże paliwowe gumowe i opaski. Od 4 lat mam tak w jednym miejscu naprawiony przewód bo mi przerdzewiało i od tego czasu nie uciekła ani kropla z tego łączenia, za to teraz pora na całe przewody bo już zeżarło je wszędzie na całej długości
Czytam sobie różne fora bo mam problem z odpalaniem po postoju, przy okazji podejrzewam też zapowietrzający się układ paliwa (przerdzewiałe przewody).
Tak na przyszłość napiszę tylko jakby ktoś miał pomysła wymiany na przewody LPG - też tak chciałem zrobić i dowiedziałem się, że przewody miedziane nie mogą być z benzyną !
Ewentualnie diesel tak. Ale benzyna wchodzi w reakcje z miedzią i po jakimś czasie jest lipa bo ponoć do wtrysków i całej reszty układu paliwowego dostaje się to co jest efektem reakcji paliwa i miedzi.
Ja chcę wymienić na węże paliwowe gumowe i opaski. Od 4 lat mam tak w jednym miejscu naprawiony przewód bo mi przerdzewiało i od tego czasu nie uciekła ani kropla z tego łączenia, za to teraz pora na całe przewody bo już zeżarło je wszędzie na całej długości
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga