Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ASN 3.0 220 KM] stopniowa utrata mocy

Silniki benzynowe
frozen_rose
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2014, 13:38
Lokalizacja: Gubin

Post autor: frozen_rose » 22 paź 2014, 09:13

na komputerze wyskoczył błąd o numerze 19718

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 22 paź 2014, 09:44

Jeśli pełny kod i opis błędy wygląda mniej więcej tak:
19718 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 / B2 S2 Connections Swapped
Oznacza, że drugie sondy (diagnostyczne) podłączone są nie do tych kostek - są zamienione miejscami.
Choodzi ogólnie o sondy diagnostyczne, więc nie mają żadnego wpływu na pracę silnika. Trzeba szukać dalej. Potrzebne będą logi bloku 90 i 93, żeby wykluczyć rozrząd.

frozen_rose
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2014, 13:38
Lokalizacja: Gubin

Post autor: frozen_rose » 22 paź 2014, 11:15

czy te kostki mogły być rozłanczane przy wymianie rozrzadu?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 22 paź 2014, 11:19

Raczej nie, prędzej przy pracach związanych z układem wydechowym (uszczelnianie,wymiana uszkodzonego złącza elastycznego, wymiana katalizatorów itd.)

gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon_81 » 23 paź 2014, 00:07

metyoo pisze:Raczej nie, prędzej przy pracach związanych z układem wydechowym (uszczelnianie,wymiana uszkodzonego złącza elastycznego, wymiana katalizatorów itd.)
Albo przy wymianie silnika :)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 23 paź 2014, 08:19

To też <okok>

frozen_rose
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2014, 13:38
Lokalizacja: Gubin

Post autor: frozen_rose » 27 paź 2014, 18:21

wlasnie zakupilam komputer jak tylko przyjdzie to podlacze i bledy wrzuce na formu
sprawdze tez kanal 93
wtedy bedzie wiadomo

[ Dodano: 2014-10-27, 16:35 ]
witam ponownie
komputer juz jest auto podłączone

oto wyniki odczytu błędów:
>019475
P3019 - zawór klapy wydechu 1 (N321)
obieg otwarty
otwarty obwód
>019718
P3262 - czujnik tlenu na wylocie za katalizatorem (blok 1/2)
zmiana sygnału
zwarcie obwodu do innego zaworu
>016805
P0421 - rozgrzewanie katalizatora blok 1
wydajność poniżej progu granicznego
sp


I teraz odczyty z bloku pomiarowego kanału 093
stabilizacja biegu jałowego 8.00 deg KW
-//- 7.00 deg KW
-//- 15.00 deg KW
-//- 5.00 deg KW

[ Dodano: 2014-10-27, 18:21 ]
nie jestem pewna czy dobrze były robione odczyty?
czy silnik ma pracować czy nie?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 paź 2014, 20:16

Zainstaluj program VAG COM 311.2n, zrób logi statyczne i dynamiczne z grup 90+93 i wrzuć je tutaj.
motostacja - części samochodowe.

frozen_rose
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2014, 13:38
Lokalizacja: Gubin

Post autor: frozen_rose » 07 lis 2014, 09:15

nie posiadam laptopa bo nie jest on mi potrzebny. Posiadam komputer służbowy. Więc laptop byłby tylko kurzącym się gadżetem.

VAG V-scan 5053 ITS to jet mój skan diagnostyczny
czy za jego pomocą mogę sprawdzić ustawienie tego rozrządu?

dodam, że na 100% mam katy do wymiany, tzn. jedną stronę

i to potwierdził odczyt z komputera?

wcześniej były robione logi innym komputerem przez fachowca i w czterech kolumnach były wartości 0 stopni.

dodam, że nie wiem na jakim kanale on to sprawdzał

[ Dodano: 2014-10-28, 13:28 ]
frozen_rose pisze:wcześniej były robione logi innym komputerem przez fachowca i w czterech kolumnach były wartości 0 stopni.

dodam, że nie wiem na jakim kanale on to sprawdzał
powyższa wypowiedź dotyczy oczywiście ustawienia rozrządu

[ Dodano: 2014-11-07, 09:15 ]
Witam ponownie wszystkich

przyczyną spadku mocy były katalizatory, a ściślej mówiąc jedna strona
Okazało się że kat główny został uderzony i się oberwał wkład ceramiczny.
Po wymianie obu stron auto śmiga jak śmigało.
Brak jakichkolwiek błędów.
Dziękuje za pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga