Witam!
Od pewnego czasu walczę z obrotami... Półtorej tygodnia temu sobie dałem radę...
Wymieniłem krokowy dalej trzymał obroty na poziomie 2 tyś obr (krokowiec TOPRAN)
Potem grzebałem wąż podciśnienia który idzie do komputera był zatkany...
Fajnie problem ustał na półtorej tygodnia dziś powrócił... Jak odłączę przewód od podciśnienia od komputera obroty się uspokajają ale spadek mocy i dławienie...
Ma ktoś może schemat podciśnień bo w moim aucie to jest trochę masakra...
Nawet w podszybiu są dziwnie podłączone
A ten węzyk do komputera miał jakiś taki mały zaworek/mębrankę (ja ją wyżuciłem) i podłączony jest do przepustnicy która jest od Audi A4 bez wyłącznika biegu jałowego, gdyż stary silnik miał w starej przepustnicy ten wyłącznik lecz nie było do niego instalacji : /
Przy okazji jest problem z odpalaniem na ciepłym i zimnym ale w szczególności na ciepłym (czasem Tylko Plaak pomaga)
Proszę o pomoc
Ja już powoli nie mam sił i życia prywatnego (zawsze chciałem mieć takie Audi ale coraz bardziej mnie zniechęca : / )
[ ABC 2.6 150 KM] Czujnik Podciścnienia, Problem z obrotami
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
- Lokalizacja: kościerzyna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
- Lokalizacja: kościerzyna
Więc tak:
Problem z obrotami był taki że potencjometr przepustnicy był uczkodzony a mianowicie wyłącznik biegu jałowego
Sprawdzałem w autodacie i go sprawdzałem multimetrem więc z tym mam spokój
Zostały jeszcze węże od podciśnień...
Może jest ktoś kto potrafi mi objaśnić co od czego idzie...? (Mam klimatyzację)
Problem z obrotami był taki że potencjometr przepustnicy był uczkodzony a mianowicie wyłącznik biegu jałowego
Sprawdzałem w autodacie i go sprawdzałem multimetrem więc z tym mam spokój
Zostały jeszcze węże od podciśnień...
Może jest ktoś kto potrafi mi objaśnić co od czego idzie...? (Mam klimatyzację)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga