Taki objaw zaobserwowałem.
Przy schodzeniu z obrotów, na poziomie 1300-1400 mocno drga motor, to samo jak wkręce od jałowego to drży.
Motor dość łatwo daje się bujac w komorze, dodatkowo jak wachluje gazem tj wkrecam i odpuszczam gwaltownie, to mocno czuc rzucanie silnikiem.
Poduchy kaput?
Dodatkowym objawem jest drzenie napedu przy przyspieszaniu przy 2500-2800 na kazdym biegu.
Na kompie nie ma błędów, a widze, ze poduchy mam wg etki z czujnikiem.
3.0 tfsi drżenie silnika
Rozwiązałem!!
Po kolei.
Pojechalem do warsztatu, bo podejrzewalem wywalone lozysko kola lp. Warsztat potwierdzil, ale dzwoni do mnie, ze wywalona prawa poduszka.
Ok, robimy.
W trakcie roboty dzwonią, ze jest jakis dziwny problem z lapą silnika - okazalo sie, ze kiedys bylo tam dłubane coś i jakieś xuje wkreciły 2 śruby o innym skoku, niszcząc gwint w bloku. Do tego te sruby były zeszlifowane na końcu, zeby sie zmieścily i w zasadzie lapały za ostatni zwój gwintu.
Zrobione helicoil i magicznie wibracje znikneły
Dodatkowo miałem wyjechane oba łączniki elastyczne wydechu - więc informacyjnie, zrobione kilka rzeczy. Np gregor10 stwierdził, że przyczyna wibracji to wlasnie padniete laczniki elastyczne.
Po kolei.
Pojechalem do warsztatu, bo podejrzewalem wywalone lozysko kola lp. Warsztat potwierdzil, ale dzwoni do mnie, ze wywalona prawa poduszka.
Ok, robimy.
W trakcie roboty dzwonią, ze jest jakis dziwny problem z lapą silnika - okazalo sie, ze kiedys bylo tam dłubane coś i jakieś xuje wkreciły 2 śruby o innym skoku, niszcząc gwint w bloku. Do tego te sruby były zeszlifowane na końcu, zeby sie zmieścily i w zasadzie lapały za ostatni zwój gwintu.
Zrobione helicoil i magicznie wibracje znikneły
Dodatkowo miałem wyjechane oba łączniki elastyczne wydechu - więc informacyjnie, zrobione kilka rzeczy. Np gregor10 stwierdził, że przyczyna wibracji to wlasnie padniete laczniki elastyczne.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga