Bicie kół przód A6 C5
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Bez odpowiedniego obciążenia to i tak może się nie trząść. Przecież jak zdejmujesz nogę z gazu (przegub nie jest obciążony odpowiednio dużym momentem obrotowym) to drgania ustają...M_a_N_i_e_K pisze:
Przeguby wewnętrzne z tego co wiem - podnieść jedną stronę auta i wrzucać bieg i dzięki mechanizmowi różnicowemu będzie się kręcić tylko koło te w powietrzu.
- M_a_N_i_e_K
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 sty 2014, 17:43
- Lokalizacja: Warszawa
Jutro jadę zerknąć samemu na kanał.
Jak mówiłem jeden gościu powiedział że mam do wymiany tylny dolny wahacz oraz przednie górne.
Pojechałem dziś SKP chłopaki sprawdzali i stwierdzili że nigdzie nie widzą luzu na wahaczach,ani drążkach czy końcówkach . Podpowiedzieli że mogę wymienić same końcówki i wtedy sprawdzić, lub też zmienić felgi :D (przypominam felgi 2x wyważane- chłopaki powiedzieli że to na pewno nie wina felg).
Wiadome teraz dobrze by było podmienić na jakiś inny komplet i sprawdzić.
Jak mówiłem jeden gościu powiedział że mam do wymiany tylny dolny wahacz oraz przednie górne.
Pojechałem dziś SKP chłopaki sprawdzali i stwierdzili że nigdzie nie widzą luzu na wahaczach,ani drążkach czy końcówkach . Podpowiedzieli że mogę wymienić same końcówki i wtedy sprawdzić, lub też zmienić felgi :D (przypominam felgi 2x wyważane- chłopaki powiedzieli że to na pewno nie wina felg).
Wiadome teraz dobrze by było podmienić na jakiś inny komplet i sprawdzić.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Oj z tymi diagnostami na SKP to też różnie bywa. Na jednej stacji powiedzieli mi, że przed przeglądem powinnam wymienić amortyzatory, bo mają równo po 60%, a do grudnia na obecnych felgach będzie sporo mniej, pojechałam tego samego dnia na drugą to mi gość powiedział, że amory idealnie po 72% trzymają - I bądź mądry człowieku
A wracając do podnoszenia jednego czy dwóch kół, to nie wiem jak jest w Olku, ale w Cayenne z pneumatyką jest tak, że po przekroczeniu prędkości 5km/h automatycznie wyłącza się tryb podnośnika - sprawdź jak jest w Olku, żeby czegoś niechcący nie zepsuć
A wracając do podnoszenia jednego czy dwóch kół, to nie wiem jak jest w Olku, ale w Cayenne z pneumatyką jest tak, że po przekroczeniu prędkości 5km/h automatycznie wyłącza się tryb podnośnika - sprawdź jak jest w Olku, żeby czegoś niechcący nie zepsuć
motostacja - części samochodowe.
- M_a_N_i_e_K
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 sty 2014, 17:43
- Lokalizacja: Warszawa
Jak mówiłem dostałem kontakt na forum a4 do mechanika.
Dzisiaj odwiedziłem, i stwierdzam że to chyba jedyny mechanik który zna się na rzeczy i wie co robi - że tak powiem nie zatrzymał się w czasie a dalej się rozwija.
Konkretna ocena auta, co jak się dzieje.
Okazało się że zawieszenie jest twarde i nic niema tam wybitego.
Głównym winowajcą stuków i luzu a dokładnie przeskakującej kierownicy w prawo jest listwa i rozdzielacz(o ile dobrze pamiętam). Zawieszenie niema nic do ruszenia.
Dodatkowo jest luz na krzyżaku przy maglu, więc za dwa tygodnie jestem umówiony i wszystko zostanie zrobione.
Bicie kół sprawdzimy po tej robocie, czy coś ustanie. Ale twardo stwierdził że to albo opony albo felgi. Spróbuje znaleźć kogoś z podobnymi na chwilową podmiankę.
Dostałem również kontakt do konkretnego wulkanizatora, o którym tylko słyszałem jakieś 2a miesiące temu.
Więc z niecierpliwością czekam terminu.
Dzięki Wam wszystkim za pomoc!
[ Dodano: 2014-10-30, 18:20 ]
Okazało się jak pisaliście, przegub wewnętrzny prawy do wymiany.
W poniedziałek wymiana.
Dzisiaj odwiedziłem, i stwierdzam że to chyba jedyny mechanik który zna się na rzeczy i wie co robi - że tak powiem nie zatrzymał się w czasie a dalej się rozwija.
Konkretna ocena auta, co jak się dzieje.
Okazało się że zawieszenie jest twarde i nic niema tam wybitego.
Głównym winowajcą stuków i luzu a dokładnie przeskakującej kierownicy w prawo jest listwa i rozdzielacz(o ile dobrze pamiętam). Zawieszenie niema nic do ruszenia.
Dodatkowo jest luz na krzyżaku przy maglu, więc za dwa tygodnie jestem umówiony i wszystko zostanie zrobione.
Bicie kół sprawdzimy po tej robocie, czy coś ustanie. Ale twardo stwierdził że to albo opony albo felgi. Spróbuje znaleźć kogoś z podobnymi na chwilową podmiankę.
Dostałem również kontakt do konkretnego wulkanizatora, o którym tylko słyszałem jakieś 2a miesiące temu.
Więc z niecierpliwością czekam terminu.
Dzięki Wam wszystkim za pomoc!
[ Dodano: 2014-10-30, 18:20 ]
Dzisiaj sprawdzane jeszcze u jednego mechanika, gdyż bujanie budą się nasiliło.Mazdomania pisze:Oj z tymi diagnostami na SKP to też różnie bywa. Na jednej stacji powiedzieli mi, że przed przeglądem powinnam wymienić amortyzatory, bo mają równo po 60%, a do grudnia na obecnych felgach będzie sporo mniej, pojechałam tego samego dnia na drugą to mi gość powiedział, że amory idealnie po 72% trzymają - I bądź mądry człowieku
A wracając do podnoszenia jednego czy dwóch kół, to nie wiem jak jest w Olku, ale w Cayenne z pneumatyką jest tak, że po przekroczeniu prędkości 5km/h automatycznie wyłącza się tryb podnośnika - sprawdź jak jest w Olku, żeby czegoś niechcący nie zepsuć
Okazało się jak pisaliście, przegub wewnętrzny prawy do wymiany.
W poniedziałek wymiana.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- M_a_N_i_e_K
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 sty 2014, 17:43
- Lokalizacja: Warszawa
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Ostatnio mialem ten problem wlasnie. Ja zaczalem od najprostszej i najtanszej operacji czyli wywazanie wszystkich kol. I pomoglo... Kola bily tak od 100km/h tak do 120 130 zaplacilem 40 zl o porzadnego wulkanizatora i ok. A tez myslalem ze zawieszenie lub cos gorszego. Czasem nawet sie blota obklei w srodku i juz bedzie lipa mozna jak sie myje troche w srodku tez felgi zachaczyc.
Cześć. Audi A6 19''
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
podczas zakładania zimówek w listopadzie moje koła zostały wyważone na jeden odważnik na środku felgi. powodem był brak miejsca między felgą a zaciskiem. wszystko było w jak najlepszym porządku. z podobnego rozwiązania skorzystał mój brat, który zimówki użytkuje już trzeci sezon i cały czas odczuwał drgania. po takim wyważeniu kół drgania ustały. może warto spróbować czegoś takiego.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Mi wulkanizator kiedyś powiedział, że jeśli jest taka potrzeba to jest możliwość ważenia felgi na jedną stronę - stosuje się to podobno właśnie, gdy między felgą, a zaciskiem jest bardzo mało miejsca.grzałka pisze:podczas zakładania zimówek w listopadzie moje koła zostały wyważone na jeden odważnik na środku felgi
motostacja - części samochodowe.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga