Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5]Kilka bolączek mojego egzemplarza

Silniki benzynowe
rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 30 wrz 2014, 17:35

Zerknijcie jeszcze na logi statyczne z grupy 033, dzisiaj znów rozmawiałem z gazownikiem i mówił korekty że na jałowym nie mogą one być większe jak 5% u mnie wciąż 10 <uoee>

http://vaglog.rtnet.pl/log_187930.html

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 30 wrz 2014, 19:03

Ten log robiłeś na rozgrzanym silniku?

Po logu ewidentnie widać że jest za bogato , ale dziwne że sondy stoją praktycznie na jednej wartości ( minimalne odchyłki tylko 0,02V )

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 30 wrz 2014, 19:11

Silnik dogrzany wróciłem z pracy...

Otóż to mieszanka bogata <uoee> tylko co może być przyczyną tego stanu rzeczy?
Zweryfikowałem dolot, połączenia, węże, nie znalazłem nic niepokojącego.

Może faktycznie trzeba wyczyścić przepustnicę <mysli> sam już nie wiem...

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 30 wrz 2014, 19:51

Napięcie na sondach powinno być w okolicy 0.3-0.7, a tu jest 1.5 i stoi, więc ewidentnie ustawiona jest na bogato. Masz swój kabel do gazu ?
motostacja - części samochodowe.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 30 wrz 2014, 20:24

W ASN pierwsze sondy mają inny zakres pracy - są one chyba szerokopasmowe i pokazują 0-5V

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 30 wrz 2014, 20:26

A chyba, że tak <okok>
motostacja - części samochodowe.

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 30 wrz 2014, 20:30

Mazdomania pisze:Napięcie na sondach powinno być w okolicy 0.3-0.7, a tu jest 1.5 i stoi, więc ewidentnie ustawiona jest na bogato. Masz swój kabel do gazu ?
Nie mam przewodu do sterownika LPG, przypominam ze logi robiłem na Pb więc co gaz ma do tego?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 30 wrz 2014, 20:36

No to może pozostaje sprawdzić układ paliwowy - wtryskiwacze benzynowe , ciśnienie paliwa i regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej


Co do LPG - jest jakaś szansa że np. gaz dostaje się do kolektora przez wtryskiwacze lub podciśnienie z reduktora - wtedy będzie bogato

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 30 wrz 2014, 20:39

bendzji pisze:No to może pozostaje sprawdzić układ paliwowy - wtryskiwacze benzynowe , ciśnienie paliwa i regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej
hmmm, a jak to sprawdzić?
Może ktoś jeszcze wypowie się w temacie i pomoże ?

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 wrz 2014, 23:02

Ile przejechałeś na Pb, to jest jak rozumiem LTFT?

Przy okazji - ja nie wiem co się gaziarz czepia, że korekta na minus ~8 stoi - taka jest na Pb i taka ma być na LPG - co go to obchodzi jaka jest wartość - ma wystroić auto tak jak na benzynie i tyle, jeśli latasz na Pb i jest OK (nie wywala check'a), to znaczy że tak ECU steruje - i tak ma być, a że jemu ktoś naopowiadał, że ma być +-5 to już jest jego problem.

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 01 paź 2014, 06:13

Zagór pisze:Ile przejechałeś na Pb, to jest jak rozumiem LTFT?
nie jechałem na Pb, przyjechałem z pracy na LPG przełączyłem na Pb i zrobiłem logi
Zagór pisze:Przy okazji - ja nie wiem co się gaziarz czepia, że korekta na minus ~8 stoi - taka jest na Pb i taka ma być na LPG - co go to obchodzi jaka jest wartość - ma wystroić auto tak jak na benzynie i tyle, jeśli latasz na Pb i jest OK (nie wywala check'a), to znaczy że tak ECU steruje - i tak ma być, a że jemu ktoś naopowiadał, że ma być +-5 to już jest jego problem.
Przed wymianą przepływki (korekty 25%) faktycznie czasami wywalało błąd ubogiej mieszanki, po wyminie taka sytuacja się nie zdarza. Gaz montowałem w Wilczycach

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 01 paź 2014, 08:36

Sprawdź korekty po 50-100 km jazdy na Pb.
I żeby tam dwa razy nie zaglądać i nie latać na Pb, zobacz jakie są dla jałowego i dla obciążenia.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 01 paź 2014, 09:28

Zrób tak bo jeżdzisz na lpg i może to mieszać, po jeżdzie na lpg skasuj najpierw błędy i dopiero potem wejdz w 033 i sprawdzaj korekty, albo jak poprzednik pisał wczesniej przejedz troche na pb.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 01 paź 2014, 15:00

Łukasz13 pisze:Zrób tak bo jeżdzisz na lpg i może to mieszać, po jeżdzie na lpg skasuj najpierw błędy i dopiero potem wejdz w 033 i sprawdzaj korekty, albo jak poprzednik pisał wczesniej przejedz troche na pb.
nie albo tylko dokładnie jak pisał poprzednik bo korekty po wykasowaniu musza sie na nowo ustawić i dlatego trzeba pojeździć na benie

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 01 paź 2014, 16:12

Akurat korekty w pierwszym okienku żeby się mogły ustalić wcale nie trzeba jezdzić bo to sa korekty z jałowych, wystarczy chwila pracy na postoju na rozgrzanym aucie i już mamy wynik bo przecież przy sprawnym aucie nie powinny za bardzo odbiegać od zera.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga