(A6 C5) świeci się kontrolka trakcji
(A6 C5) świeci się kontrolka trakcji
Witam wszystkich dzisiaj po długiej ciężkiej batalii wymieniłem pompę abs po podłączeniu nowej świeci się sygnał trakcji i nie chce zgasnąć. ABS działa dobrze. Pompa była wymieniana ponieważ stara już przepuszczała a ostatnio zapalił się sygnał uszkodzenia układu hamulcowego i trakcja. Zrobiłem logi vagiem i otrzymałem coś takiego:
1044 Moduł sterujący błędnie zaprogramowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
741 Kontrola pedału hamulca
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
18259 Magistrala CAN ABS - sygnał nieprawidłowy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1376 Sygnał obrotów dla pompy paliwa
uszkodzenie
546 Uszkodzenie przewodu danych
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Da się coś z tym zrobić????
1044 Moduł sterujący błędnie zaprogramowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
741 Kontrola pedału hamulca
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
18259 Magistrala CAN ABS - sygnał nieprawidłowy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1376 Sygnał obrotów dla pompy paliwa
uszkodzenie
546 Uszkodzenie przewodu danych
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Da się coś z tym zrobić????
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Właśnie problem w tym ,że przeryłem wszystkie szroty graciarnie i portale ogłoszeniowe i nie trafiłem nigdzie na taki sam numer więc kupiłem podobny ale końcówka się różni hamulce działają elegancko wreszcie nie muszę się stresować hamowaniem ale esp nie działa. Wczoraj dałem auto do wielkiego speca nad specami i owy koleś nie zrobił nic da się jakoś zgrać inny sterownik do tej pompy? Nowej nie kupie bo pewnie przewyższa ceną auto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Rozumiem ,że miałbym ten kod pobrać z włączonej starej pompy ale problem w tym ,że nie było z nią żadnej komunikacji duży czerwony wykrzyknik na wyświetlaczu i świecąca kontrolka esp w chwili próby połączenia laptopem wyskakiwał brak komunikacji. Wczoraj zrobiłem test hamulców na pustej drodze i pierwszy raz w tym aucie usłyszałem pisk opon na suchym asfalcie wracając do kodowania absu jak się do tego zabrać??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 497
- Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
- Imię: Ernesto
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Munster
- Kontakt:
wszystko jest na Ross-tech stronie pisałem juz Ci ale co tam masz tylko zobacz jaki masz ten abs
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Bosch_5.7)
prosze juz wiecej pomóc nie moge jest jak na widelcu
pozdro
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Bosch_5.7)
prosze juz wiecej pomóc nie moge jest jak na widelcu
pozdro
Wielkie dzięki za pomoc bo już wczoraj walczyłem ze sobą czy nie zabrać się za demontaż pompy Z kodowaniem sprawa jest rzeczywiście dosyć prosta ale utknąłem na wyborze typu hamulców za cholerę nie mogę dojść jaki mam numer wybrać.
0x?xx: Brakes
1 = C54 (PR-1LZ)
2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)
3 = HP2 16" (PR-1LX)
3 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)
4 = FN3 16" (PR-1LF/1LT)
5 = 2FNR 42 AL 17" (PR-1LL)
6 = 2FNR 42 AL 18" (PR-1LJ/1LP)
Mało nie przepalając sobie zwojów doszedłem do takiego kodu 1-0 / 2-?? nie wiem co wpisać 3 -5 /4-5 poniżej linki do zrzutu ekranu z vaga i fotka naklejki z bagażnika
http://zapodaj.net/f4b7de992b6e0.bmp.html
http://zapodaj.net/ca739477fa68a.jpg.html
0x?xx: Brakes
1 = C54 (PR-1LZ)
2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)
3 = HP2 16" (PR-1LX)
3 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)
4 = FN3 16" (PR-1LF/1LT)
5 = 2FNR 42 AL 17" (PR-1LL)
6 = 2FNR 42 AL 18" (PR-1LJ/1LP)
Mało nie przepalając sobie zwojów doszedłem do takiego kodu 1-0 / 2-?? nie wiem co wpisać 3 -5 /4-5 poniżej linki do zrzutu ekranu z vaga i fotka naklejki z bagażnika
http://zapodaj.net/f4b7de992b6e0.bmp.html
http://zapodaj.net/ca739477fa68a.jpg.html
Może lekko spowolniony umysłowo ale nie leń uzyskałem kod 07255 koleś na filmie najeżdża ikonkę i wyskakują mu parametry u mnie nic nie wyskakuję wchodzę w login 11 wklepuje to 07255 odrzuca bo błąd podejrzałem u niego i wg tej jego ikonki wyszedł mi kod 07555 ale też odrzuciło. Zmienilem w recode 07 u góry wpisałem 07255 niżej wpisałem 12345 nie odrzuca ale nic się nie zmienia. Poniżej link z fotką mojego vcds można prosić o pomoc co mam gdzie wpisać i jak ruszyć z tym tematem
http://zapodaj.net/15cd6e37925ef.jpg.html
[ Dodano: 2014-10-07, 19:55 ]
Zrobione te wyliczenia z typem hamulców itp okazały się totalnie zbędne na stronie forum passata znalazłem proste obliczenie 4+2=6 czyli 00006 i jest cacy tamte liczby abs x kod lakieru x kąt odchylenia lusterek wstecznych były z kosmosu. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów szczęśliwy posiadacz sprawnych hamulców i ABSu!!!!!!!!
http://zapodaj.net/15cd6e37925ef.jpg.html
[ Dodano: 2014-10-07, 19:55 ]
Zrobione te wyliczenia z typem hamulców itp okazały się totalnie zbędne na stronie forum passata znalazłem proste obliczenie 4+2=6 czyli 00006 i jest cacy tamte liczby abs x kod lakieru x kąt odchylenia lusterek wstecznych były z kosmosu. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów szczęśliwy posiadacz sprawnych hamulców i ABSu!!!!!!!!
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7157
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
No bo tamto tyczyło się sterownika z ESP tam jest potrzebny login - ty masz tylko ABS/EDL/TCS Bosch 5.3
Najlepsze jest to że według ELSY powinieneś mieć kodowanie 00012 dla 2.5TDI manual. To które miałeś czyli 00011 dotyczyło automata z Tiptronikiem widocznie z takiego auta pochodził sterownik.
Pamiętasz jaki miałeś sterownik w oryginale? Stawiam że literka H lub J
Dwie pomocne tabele już wrzucałem w jednym z tematów:
Najlepsze jest to że według ELSY powinieneś mieć kodowanie 00012 dla 2.5TDI manual. To które miałeś czyli 00011 dotyczyło automata z Tiptronikiem widocznie z takiego auta pochodził sterownik.
Pamiętasz jaki miałeś sterownik w oryginale? Stawiam że literka H lub J
Dwie pomocne tabele już wrzucałem w jednym z tematów:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga