[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
Panowie,
mam A4 2.4 z 2000 roku z pełnym FISem i cyfrowym zegarkiem. Oczywiście FIS jest w stanie tragicznym. Mam okazję kupić taki sam, tylko że z diesla 2.5. Czy przez samo kodowanie i wymianę tarczy będę mógł podmienić liczniki? Posiadam VAG Commander 3.6, będę mógł więc odczytać PIN i zakodować kluczyki. Czy może lepiej przegrać całe wsady. Jeśli tak to jak to zrobić? Wystarczy zapisać wsad ze starego licznika i wgrać go do nowego? I dodatkowo przełożyć tarczki. Czy trzeba przełożyć cały obrotomierz?
Proszę o szybką odpowiedź, bo ta okazja może szybko uciec.
mam A4 2.4 z 2000 roku z pełnym FISem i cyfrowym zegarkiem. Oczywiście FIS jest w stanie tragicznym. Mam okazję kupić taki sam, tylko że z diesla 2.5. Czy przez samo kodowanie i wymianę tarczy będę mógł podmienić liczniki? Posiadam VAG Commander 3.6, będę mógł więc odczytać PIN i zakodować kluczyki. Czy może lepiej przegrać całe wsady. Jeśli tak to jak to zrobić? Wystarczy zapisać wsad ze starego licznika i wgrać go do nowego? I dodatkowo przełożyć tarczki. Czy trzeba przełożyć cały obrotomierz?
Proszę o szybką odpowiedź, bo ta okazja może szybko uciec.
Koledzy czy jest ktoś z Warszawy bądź okolic kto pomógł by mi z wymianą licznika ze zwykłego na wypasiony tj. z pełnym FISem.
Według posiadanej wiedzy innych kolegów mam chyba wszystkie niezbędne elementy do podłączenia, a mianowicie manetkę zegary plus wszystkie kostki jakie były przy wiązce od tych części.
Jakąś wiedzę posiadam lecz niestety na pewno nie wystarczającą aby zrobić wszystko samodzielnie
Mam również kabel i komputer, który niestety nie z każdym programem się łączy, a jest potrzebny do np. ustawienia poprawnego stanu licznika
Według posiadanej wiedzy innych kolegów mam chyba wszystkie niezbędne elementy do podłączenia, a mianowicie manetkę zegary plus wszystkie kostki jakie były przy wiązce od tych części.
Jakąś wiedzę posiadam lecz niestety na pewno nie wystarczającą aby zrobić wszystko samodzielnie
Mam również kabel i komputer, który niestety nie z każdym programem się łączy, a jest potrzebny do np. ustawienia poprawnego stanu licznika
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7156
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Może to trochę pomoże: viewtopic.php?p=709486#709486
Pomóc na pewno pomoże ale tak naprawdę sam sobie z tym nie poradzę ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie mam chyba całego sprzętu ażeby móc po podłączeniu już wszystkiego zgrać tego aby działało
Mam kolegów którzy byli by mi w stanie poświęcić swój czas i pomóc w całej operacji lecz najzwyczajniej w świecie nie mam aż tyle czasu niestety
Dlatego też jeśli któryś z użytkowników robił już taką operację to na pewno posiada dużo większą wiedzę niż ja stąd mój apel o pomoc w powyższej kwestii
Mam kolegów którzy byli by mi w stanie poświęcić swój czas i pomóc w całej operacji lecz najzwyczajniej w świecie nie mam aż tyle czasu niestety
Dlatego też jeśli któryś z użytkowników robił już taką operację to na pewno posiada dużo większą wiedzę niż ja stąd mój apel o pomoc w powyższej kwestii
Sprawa ma sie nastepująco: mam polfisa Jaeger zakupilem poliftowego fisa VDO. Wyglada to tak:
Rozumiem ze do tego srodkowego gniazda (bialego) bedzie szla kostka od manetki?
Po podlaczeniu dwoch zewnetrznych wtyczek (zielona i niebieska) nie swieci fis, przebieg i podswietlenie. Swieci jedynie kontrolka od swiatel po ich zalaczeniu i zegary zewnetrzne (ladowanie i temp oleju) sa wychylone na max. Bedzie cos z tego? Podpowie ktos cos? Adaptacje i imo ogarnie mi kolega ale mam do niego kawalek i chcialbym to za jednym wyjazdem ogarnac.
Rozumiem ze do tego srodkowego gniazda (bialego) bedzie szla kostka od manetki?
Po podlaczeniu dwoch zewnetrznych wtyczek (zielona i niebieska) nie swieci fis, przebieg i podswietlenie. Swieci jedynie kontrolka od swiatel po ich zalaczeniu i zegary zewnetrzne (ladowanie i temp oleju) sa wychylone na max. Bedzie cos z tego? Podpowie ktos cos? Adaptacje i imo ogarnie mi kolega ale mam do niego kawalek i chcialbym to za jednym wyjazdem ogarnac.
Był AFN 1997r.
Był AVG 1999r.
Był ASG 2003r.
Jest ANK 2001r.
Był AVG 1999r.
Był ASG 2003r.
Jest ANK 2001r.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 kwie 2014, 22:50
- Lokalizacja: tarnow
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7156
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Skrobnąć na temat dołożenia przekaźnika?
Cały opis ile grzebania jest w kroku 15 poradnika Zamiana półfis na fullfis http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUD ... 664356.pdf
Dotyczy B5 ale schemat ten sam.
Cały opis ile grzebania jest w kroku 15 poradnika Zamiana półfis na fullfis http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUD ... 664356.pdf
Dotyczy B5 ale schemat ten sam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 497
- Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
- Imię: Ernesto
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Munster
- Kontakt:
bendzji pisze:Skrobnąć na temat dołożenia przekaźnika?
Cały opis ile grzebania jest w kroku 15 poradnika Zamiana półfis na fullfis http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUD ... 664356.pdf
Dotyczy B5 ale schemat ten sam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga