Zmiana/różnice 2.7tdi v6 (a4 b7, BPP) a 3.0tdi v6
Zmiana/różnice 2.7tdi v6 (a4 b7, BPP) a 3.0tdi v6
Witam
Jestem nowy na forum, Witam wszystkich.
Jestem posiadaczem audi a4 b7 kombi z silnikiem 2.7tdi v6 (BPP),jest to moje pierwsze audi, silnik mam do wymiany, kupiłem zajechany, stad mam kilka pytań.
Jest to 2.7tdi automat, zdecydowałem na wymianę całego silnika, wybór padł na 3.0tdi.
Chciałem spytać:
-Różnice miedzy 2.7tdi a 3.0tdi
-Czy można zamienić silnik z 2.7tdi v6 na 3.0tdi v6 bez dodatkowych kosztów, tzn. czy wystarczy kupić goły silnik i założyć osprzęt z mojego 2.7tdi?
-Co trzeba wymienić/ kupić aby zmienić z 2.7tdi v6 na 3.0tdi v6
-Z jakim oznaczeniem kupić silnik 3.0 tdi v6 żeby nie było przeróbek i wszystko pasowało?
Ogólnie chciałbym wiedzieć wszystko co muszę kupić żeby zrobić przekładkę z 2.7tdi na 3.0tdi
Z góry dziękuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Jestem nowy na forum, Witam wszystkich.
Jestem posiadaczem audi a4 b7 kombi z silnikiem 2.7tdi v6 (BPP),jest to moje pierwsze audi, silnik mam do wymiany, kupiłem zajechany, stad mam kilka pytań.
Jest to 2.7tdi automat, zdecydowałem na wymianę całego silnika, wybór padł na 3.0tdi.
Chciałem spytać:
-Różnice miedzy 2.7tdi a 3.0tdi
-Czy można zamienić silnik z 2.7tdi v6 na 3.0tdi v6 bez dodatkowych kosztów, tzn. czy wystarczy kupić goły silnik i założyć osprzęt z mojego 2.7tdi?
-Co trzeba wymienić/ kupić aby zmienić z 2.7tdi v6 na 3.0tdi v6
-Z jakim oznaczeniem kupić silnik 3.0 tdi v6 żeby nie było przeróbek i wszystko pasowało?
Ogólnie chciałbym wiedzieć wszystko co muszę kupić żeby zrobić przekładkę z 2.7tdi na 3.0tdi
Z góry dziękuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Patryk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 lip 2014, 10:13
- Lokalizacja: kielce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Re: Zmiana/różnice 2.7tdi v6 (a4 b7, BPP) a 3.0tdi v6
3.0TDI nie wystepuje ze skrzynia biegow multitronik... wiec albo musisz wlozyc manual, albo skrzynie 6HP, przyczym to drugie rozwiazanie ze wzgledu na koszty i trudnosci natury technicznej odpada.Patryk_10 pisze:Witam
Jestem nowy na forum, Witam wszystkich.
Jestem posiadaczem audi a4 b7 kombi z silnikiem 2.7tdi v6 (BPP),jest to moje pierwsze audi, silnik mam do wymiany, kupiłem zajechany, stad mam kilka pytań.
Jest to 2.7tdi automat, zdecydowałem na wymianę całego silnika, wybór padł na 3.0tdi.
Chciałem spytać:
-Różnice miedzy 2.7tdi a 3.0tdi
-Czy można zamienić silnik z 2.7tdi v6 na 3.0tdi v6 bez dodatkowych kosztów, tzn. czy wystarczy kupić goły silnik i założyć osprzęt z mojego 2.7tdi?
-Co trzeba wymienić/ kupić aby zmienić z 2.7tdi v6 na 3.0tdi v6
-Z jakim oznaczeniem kupić silnik 3.0 tdi v6 żeby nie było przeróbek i wszystko pasowało?
Ogólnie chciałbym wiedzieć wszystko co muszę kupić żeby zrobić przekładkę z 2.7tdi na 3.0tdi
Z góry dziękuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Najsensowniej na Twoim miejscu byloby poszukac... silnika 2.7TDI.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
3.0 TDI wystepuje z TIPem, tip jest tylko 4x4, wiec odpada bo nie zalozysz tego bez wymiany polowy samochodu. Chyba ze kupisz 3.0TDI + manual, ale nie wiem czy wystepuje manual + fwd z 3.0 TDI.
Najbezpieczniej jest kupic to co miales - 2.7 TDI i nie kombinowac bo wyjdzie z tego wiecej problemow niz to warte. 2.7 TDI jest tak samo problematyczny jak 3.0 TDI bo to blizniacze jednostki...
Najbezpieczniej jest kupic to co miales - 2.7 TDI i nie kombinowac bo wyjdzie z tego wiecej problemow niz to warte. 2.7 TDI jest tak samo problematyczny jak 3.0 TDI bo to blizniacze jednostki...
Witam, ostatnio nie opisywalem co sie dzieje z autem, bo zbieralem fundusze na remont I teraz pytanie do was, co sie bardziej oplaci, bd lepszym rozwiazaniem. Zaczne od tego ze samochod robie dla siebie,nie na handel,wiec ma byc zrobione najlepiej, okazalo sie ze silnik nie odpalal, poniewaz byly wypalone 3 tloki , podejrzewam ze laly wtryski. I teraz sa dwa wyjscia, albo kupic jakis uzywany silnik 2.7 tylko nie wiadomo jak dlugo na tym pojezdze i z tego co sie orientowalem to koszt silnika bez osprzetu to jakies 3/4 tys, i tak jak pisalem pozostaje niepewnosc jak dlugo na tym pojezdze. Albo 2 wyjscie, jest klient ktory zajmuje sie remontem silnikow 2.7 v6 na ktory daje gwarancje i wszystko jest na nowych czesciach, i koszt takiego remontu to ok.5600, i bardziej bylbym za tym, tylko cos mnie doszly sluchy ze jak sie wklada nowe tloki to lubia wypadac, stad moje pytanie co doradzacie i o tym sadzicie. Niby klient daje rok gwarancji na to, ale wole jeszcze sie dopytac zanim podejme decyzje.Co o tym sadzicie? Z gory dziekuje za opinie
[ Dodano: 2014-10-19, 15:26 ]
Zle opisalem, nie tloki wypadaja, tylko podobno przy wciskaniu tuleji lubi pekac blok. Przepraszam za blad.
[ Dodano: 2014-10-19, 15:26 ]
Zle opisalem, nie tloki wypadaja, tylko podobno przy wciskaniu tuleji lubi pekac blok. Przepraszam za blad.
Patryk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Jak kupujesz drugi silnik tez nei wiesz w jakim byl stanie, nie wiesz czy nie jest wypalony, nie wiesz czy nie byl juz naprawiany nie wiesz tak naprawde nic.Patryk_10 pisze:Witam, ostatnio nie opisywalem co sie dzieje z autem, bo zbieralem fundusze na remont I teraz pytanie do was, co sie bardziej oplaci, bd lepszym rozwiazaniem. Zaczne od tego ze samochod robie dla siebie,nie na handel,wiec ma byc zrobione najlepiej, okazalo sie ze silnik nie odpalal, poniewaz byly wypalone 3 tloki , podejrzewam ze laly wtryski. I teraz sa dwa wyjscia, albo kupic jakis uzywany silnik 2.7 tylko nie wiadomo jak dlugo na tym pojezdze i z tego co sie orientowalem to koszt silnika bez osprzetu to jakies 3/4 tys, i tak jak pisalem pozostaje niepewnosc jak dlugo na tym pojezdze. Albo 2 wyjscie, jest klient ktory zajmuje sie remontem silnikow 2.7 v6 na ktory daje gwarancje i wszystko jest na nowych czesciach, i koszt takiego remontu to ok.5600, i bardziej bylbym za tym, tylko cos mnie doszly sluchy ze jak sie wklada nowe tloki to lubia wypadac, stad moje pytanie co doradzacie i o tym sadzicie. Niby klient daje rok gwarancji na to, ale wole jeszcze sie dopytac zanim podejme decyzje.Co o tym sadzicie? Z gory dziekuje za opinie
[ Dodano: 2014-10-19, 15:26 ]
Zle opisalem, nie tloki wypadaja, tylko podobno przy wciskaniu tuleji lubi pekac blok. Przepraszam za blad.
Naprawiajac swoj - przydaloby sie od razu rozrzad zrobic jak juz wszystko wyjete bedzie no i w srodeczku szybko i przyjrzec wtryskom...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga