Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

a6 AFB nierówna praca silnia

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Emuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 maja 2014, 07:13
Lokalizacja: Lubuskie

a6 AFB nierówna praca silnia

Post autor: Emuss » 02 wrz 2014, 08:20

Witam.
Po wymianie rozrządu kompletnego z termostatem plus wymiana obudowy uszczelniacza wału korbowego od strony rozrządu z powodu złego gwintu dla prawej rolki (prawdopodobnie kiedyś ktoś go przeciągnął ) i jeszcze wymiana wszystkich przelewów. Auto przed tymi wymianami odpalało na dotyk bez żadnych problemów po tych zabiegach na postoju czuć delikatne drgania nierówna praca silnika nieznacznie ale odczuwalne to jest więc coś jest nie tak na zimnym odpala od razu ale gdy osiągnie temperaturę trzeba go trochę pochłeptać. Pytanie czy ktoś się już z czymś takim spotkał ?? co trzeba obadać ?

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 02 wrz 2014, 12:34

rozrząd źle złożony

Emuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 maja 2014, 07:13
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Emuss » 02 wrz 2014, 20:30

da się źle złożyć ? spadku osiągów nie ma był błąd 575 i odczucie że pali więcej

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 03 wrz 2014, 07:38

da się źle złożyć ale jak masz ten błąd to nie będzie rozrząd. sprawdź suwak w gruszce powinien się przesuwać o ok 1,5 - 2 cm gdy dodajesz gazu. Powstawiaj mu troszkę i obserwuj suwak, jeśli chodzi mniej spróbuj wd40 walnąć parę strzałów zanim wymienisz. Nie wymieniaj n75 dopóki tego nie sprawdzisz. Aha sprawdź wąż podciśnieniowy wchodzący do gruszki czy nie jest załamany ( bo lubią to robić )
Przepływka też może być, choć powinno coś pokazać na kompie jeśli nie było kasowane.
Turbinkę do czyszczenia rozbierał bym w ostatniej czynności.

Emuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 maja 2014, 07:13
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Emuss » 03 wrz 2014, 18:53

rozrząd był na blokadach i u mechanika z doświadczeniem ale człowiek zawsze się może pomylić. był błąd 575 ale go skasowałem nie pojawił się gdy auto pracowało na postoju być może w trasie pod obciążeniem znów się pojawił na chwile obecną nie wiem ale nierówna praca i ciężkie odpalanie na rozgrzanym silniku nie znikają sprawdziłem suwak na gruszce działa wężyk też wydaje się OK

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 04 wrz 2014, 09:40

wiesz...nie chcę wróżyć z fusów bo trochę ciężko coś Tobie doradzić, prawdopodobnie mechanik się nie pomylił ale jak sam stwierdziłeś...nie ma nieomylnych a wystarczy odrobinkę auto przesunąć na kołach w trakcie zakładania paska i dupa...może wróć do mechaniora niech sprawdzi :) Zrób logi i sprawdź vagiem parametry..

Emuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 20 maja 2014, 07:13
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Emuss » 04 wrz 2014, 18:34

mechanik to dobry mój znajomy temat świeży bo 2 tygodnie temu była wymiana ja jestem zarobiony i nie mam kiedy podjechać na obecną chwilę badam w sieci co to może być bo jak wiadomo z 2.5 są różne historie co do VAG i logów jestem zielony czy ktoś jest z Lubuskiego by mi pomóc :D ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga