mokra od plynu chlodniczego podloga po stronie pasazera
mokra od plynu chlodniczego podloga po stronie pasazera
witajcie mam taki problem.
mam mokra podloge od plynu chlodniczego po stronie pasazera
rozebralem schowek i plastiki i znalazlem miejsce ktorym leci lecz nie mam pewnosci ktoredy dokladniej i czy to jest napewno chlodniczka ktora daje cieple powietrze
przyszly mi do glowy dwie przyczyny
1- poprostu pekla ta chlodniczka i leci z niej lecz czy mial ktos taki przypadek??
jesli tak to czy da rade ja pospawac i jak ja wyjac
2- zawor w korku zbiorniczka wyrownawczego nie upuszcza cisnienia ukladu i leci jaka nieszczelnoscia z powodu za duzego cisnienia
zrobilem pare zdjec podpowiecie cos albo mieliscie moze taki przypadek??
na 1 zdjeciu widac ktoredy leci bo jest osad tak jak by na samym spodzie tej chlodniczki
[ Dodano: 2014-07-25, 22:37 ]
nikt nie mial takiego przypadku???
[ Dodano: 2014-07-29, 19:23 ]
juz mam instrukcje demontarzu chlodniczki ale zastanawia mnie nastepna rzecz, spawac czy wymieniac na uzywke??
mam mokra podloge od plynu chlodniczego po stronie pasazera
rozebralem schowek i plastiki i znalazlem miejsce ktorym leci lecz nie mam pewnosci ktoredy dokladniej i czy to jest napewno chlodniczka ktora daje cieple powietrze
przyszly mi do glowy dwie przyczyny
1- poprostu pekla ta chlodniczka i leci z niej lecz czy mial ktos taki przypadek??
jesli tak to czy da rade ja pospawac i jak ja wyjac
2- zawor w korku zbiorniczka wyrownawczego nie upuszcza cisnienia ukladu i leci jaka nieszczelnoscia z powodu za duzego cisnienia
zrobilem pare zdjec podpowiecie cos albo mieliscie moze taki przypadek??
na 1 zdjeciu widac ktoredy leci bo jest osad tak jak by na samym spodzie tej chlodniczki
[ Dodano: 2014-07-25, 22:37 ]
nikt nie mial takiego przypadku???
[ Dodano: 2014-07-29, 19:23 ]
juz mam instrukcje demontarzu chlodniczki ale zastanawia mnie nastepna rzecz, spawac czy wymieniac na uzywke??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
nowa w serwisie troche kosztuje, zamienniki to chyba dziadostwo tak sadza inni uzytkownicy. wiec jak narazie chce albo kupic uzywke albo pospawac tylko pytanie co lepsze??daniel1997 pisze:brzozek91, wymień na nową
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
zobacze czy w sklepach u mnie maja takie chlodniczki
myslicie ze spawanie odpada??
wiecie czemu one ogolnie sie rozszczelniaja??
myslicie ze spawanie odpada??
wiecie czemu one ogolnie sie rozszczelniaja??
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
wlasnie to jest taka co mi wyslales na pw, juz w wszystkich motoryzacyjnych patrzylem i maja tylko takie
roznica w chlodnicy i rurce
roznica w chlodnicy i rurce
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
tez na to patrzylem ale wyjscie jest na podszybiu pomiedzy serwem a nagrzewnica i dojscie mizerne do podlaczenia pod waz tragiedia, jak by nie mogli zrobic normalnie na krudzce i na waz polaczenie. zastanawiam sie czy nie kupic wlasnie takiej i dolutowac do niej krudzce i zalozyc waz obciac rurki naciagnac waz opaski na to i nara
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 09 kwie 2014, 12:13
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
brzozek może najpierw sprawdź w tym temacie viewtopic.php?t=11593&postdays=0&postorder=asc&start=0
te połączenie od klimy , na zdjęciu Twoim fakt jest ślad po jakimś wycieku (bardziej przypomina mi trochę rdzy )ale nie sądzisz że od takiego kapania (jak już tam jest) to wykładzina mokra była by tylko trochę , skoro piszesz że jest cała mokra to może sprawdź ten króciec od klimy w nogach pasażera.
te połączenie od klimy , na zdjęciu Twoim fakt jest ślad po jakimś wycieku (bardziej przypomina mi trochę rdzy )ale nie sądzisz że od takiego kapania (jak już tam jest) to wykładzina mokra była by tylko trochę , skoro piszesz że jest cała mokra to może sprawdź ten króciec od klimy w nogach pasażera.
SKIBA
na pewno to nie jest woda z klimy, tylko i wylacznie plyn chlodniczySuperski pisze: Wysłany: Dzisiaj 8:25
brzozek może najpierw sprawdź w tym temacie view...der=asc&start=0
te połączenie od klimy , na zdjęciu Twoim fakt jest ślad po jakimś wycieku (bardziej przypomina mi trochę rdzy )ale nie sądzisz że od takiego kapania (jak już tam jest) to wykładzina mokra była by tylko trochę , skoro piszesz że jest cała mokra to może sprawdź ten króciec od klimy w nogach pasażera.
[ Dodano: 2014-08-07, 23:18 ]
problem rozwiazany, jesli ktos bedzie potrzebowac instrukcji albo mial jakies pytania piszcie
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
daniel1997, na szczescie nie trzeba no ale ile nerwow bylo hehe
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga