Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 C5] Jak wymontowac/zdemontowac zegary

Wnętrze
ODPOWIEDZ
Lesiouk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 04 gru 2012, 15:17
Lokalizacja: Krynica Morska

[Audi A6 C5] Jak wymontowac/zdemontowac zegary

Post autor: Lesiouk » 05 gru 2012, 16:03

Witam

Mam strasznie drazniace brzeczenie z okolicy zegarow,takie metaliczne.
Mam problem z wyciagnieciem zegarow,odkrecilem 2srubki jednak nie moge wyciagnac,jakby cos jeszcze trzymalo.
Czy cos jeszcze jest?!....moze krotkie kable?!

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 05 gru 2012, 16:50

kable muszisz wsadzic reke i odłączyc kostki

Lesiouk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 04 gru 2012, 15:17
Lokalizacja: Krynica Morska

Post autor: Lesiouk » 05 gru 2012, 17:11

Ale nie moge ich wyjac na tyle by reke wsadzic a boje sie mocniej pociagnac :)

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 06 gru 2012, 13:19

kable muszisz wsadzic reke i odłączyc kostki
Nie musisz, weź jakaś przyssawkę dobrą i pociągnij ale delikatnie. Tedy jak wyjdą to bez problemu możesz odpiąć przewody od góry. Ja u siebie podważyłem śrubakiem od dołu i wyskoczyły.
Fuck Fuel Economy

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 482
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Moje auto: Q7
Rocznik: 2009
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 06 gru 2012, 15:23

Są tylko te dwie śrubki. Musisz dość silnie pociągnąć w stronę kierownicy za dolną część licznika. Potem swobodnie odepniesz przewody i trzeba go umiejętnie obrócić aby wyjąć licznik bez zdejmowania kierownicy.

To tyle.

Lesiouk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 04 gru 2012, 15:17
Lokalizacja: Krynica Morska

Post autor: Lesiouk » 06 gru 2012, 16:46

Acha ok dzieki <okok>

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 07 gru 2012, 13:07

Ja zawsze odkręcam osłonę przekaźników pod kierownicą, i odpinam złączki licznika zanim rozpocznę jego demontaż. Audi 'nauczyło' mnie, że jak coś ciężko się demontuje, tzn że robię to źle :-)

Dżejkob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 06 lip 2010, 09:30
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: Dżejkob » 07 gru 2012, 22:11

Licznik powinien wyjść bez oporów.
Mój patent to ściągnąć zaślepkę bezpieczników i popchnąć licznik od tyłu.
Licznik wychodzi pod pewnym kontem jak za bardzo przechylisz to się klinuje i nie chce wyjść.

Rasumując:
1. Zaślepka (osłonka) zakrywająca śruby
2. ÂŚruby licznika
3. Zaślepka (osłonka) bezpieczników

Pozdro.

Lesiouk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 04 gru 2012, 15:17
Lokalizacja: Krynica Morska

Post autor: Lesiouk » 09 gru 2012, 04:07

Dzieki wszystkim za podpowiedzi

moglem tego nie ruszac!!! teraz to sobie narobilem,pociagnalem mocniej licznik od dolu i dalej cos klinowalo wiec zaczalem pomagac sobie srubokretem i....ruszalem podginalem pod ty ''fisem'',cos tam klinowalo ale dalem sobie spokoj,wiec popchnalem licznik do tylu dokrecilem i ok.Nagle patrze a tu fis nie dziala!!,odkrecilem wszystko again i podnioslem delikatnie licznik tak jak wtedy gdy srubokret wkladalem i dotykajac tym razem srubokretem zauwazylem lepka ciecz na spodzie...kurw..!!!,fis sie zwieci tylko na dole tam gdzie mam temperature ale temp nie wyswietla gorna czesc wogole nie dziala,mam fis bez pokazywania spalania,dodam ze zegarka i daty nie moge przestawic!!! <nerwus> :[

Pytanie krotkie czy czeka mnie wymiana fisu?,bo chyba juz go nie zregeneruje jak sie cos wylalo?,wylalo czy to klej jakis nie wiem:(

Wiecej sie do tego nie dotykam :[

kot919 Audi 'nauczyło' mnie tego samego !!! <stres>

Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 09 gru 2012, 05:23

Lesiouk, skoro nie działa ci przestawianie daty to jest zwarcie na płycie licznika przez to co się wylało. Ogólnie nie warto wymieniać licznika według mnie, lepiej kupić używkę z angola i przełożyć stare tarcze z europy.

icedfan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: RZESZOW

Post autor: icedfan » 24 lip 2014, 14:02

Panowie ja bym chciał wyciągnąć zegary bo na FSI mi słabo podświetla to chyba wina taśmy, słyszałem że pod wpływem dni upalnych robi się temperatura i zaczyna się odklejać taśma dlatego słabo świeci wyświetlać FSI. Chciałbym sprawdzić czy faktycznie taśma się odkleja... Od czego zacząć przy demontażu zegarów?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 24 lip 2014, 16:06

Samodzielnie raczej nic nei zdziałasz jeśli nie jesteś elektronikiem i nie masz lupy technicznej. Ja podobnie jak Ty miałem ten problem i nawet mając umiejętności tylko pogorszyłem temat FISa. Użyłem lutownicy nadmuchowej i termoodpornej gumki aby docisnąć ale nie pomogło. Najlepiej jest wymienić elastyczną taśmę lub cały wyświetlacz FIS.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

icedfan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: RZESZOW

Post autor: icedfan » 29 lip 2014, 18:16

hmmmmm a jest ktoś w stanie mi powiedzieć bo zdejmowałem cały liczni, włącznie z skazówkami wszystkimi tarczami itp bo żeby się dostać do spodu taśmy trzeba zdemontować kilka elementów. Skazówki z każdego zegarka,tarczę i taki plastik co jest w kształcie koła na tarczach. Po zdemontowaniu i włożeniu tego od nowa miałem początkowo kłopot z ustawieniem skazówek tzn nie wiedziałem czy się załączają tak jak było na początku, tylu jadę 30 i czy naprawę jadę te 30. Ale chyba jest ok , problem mam z tym że wiem że paliwa jest już mało coraz mniej, a wskazuje ponad stan na zegarze, i na elektrycznym. Może jest dobrze ale wydaje mi się że coś nie tak jest. Czy elektryczny wskazuje to co jest na zegarze czy to jest oddzielnie zegar wskazuje swoje z Baku,a elektryczny swoje ktoś podpowie? Plisss.

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 30 lip 2014, 14:37

Najprościej chyba za pomocą vaga wywołać Output test licznika ... w pewnym momencie wszystkie wskazówki ustawiają się pionowo w górę (przynajmniej tak jest u mnie), analogicznie do tego filmiku.



Jak ustawisz wtedy wskazówki, to będziesz miał pewność że wskazują poprawnie do otrzymywanych wartości <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga