Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Świecą kontrolki ABS i ESP po wymianie maglownicy

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
Doliwa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:40
Lokalizacja: Wałcz

Świecą kontrolki ABS i ESP po wymianie maglownicy

Post autor: Doliwa » 12 kwie 2014, 19:34

Wczoraj odebrałem z regeneracji maglownicę i od razu zawiozłem ją do mechanika.Po założeniu odbyłem jazdę próbną i ku mojemu zdziwieniu zaraz po ruszeniu zaświeciły się jednocześnie kontrolki od ABS i ESP.Wspomaganie działa dobrze,z maglownicy nic nie cieknie.Zauważyłem też iż hamulce są trochę słabsze.Moja maglownica posiada czujnik i zastanawiam się czy on nie ma czegoś wspólnego z tymi dolegliwościami.Dodaję że na postoju po odpaleniu komputer nie wykrywa żadnych usterek i w/w kontrolki się nie pojawiają.Przed naprawą wszystko było ok. Może miał już ktoś z Was taki problem?

grzechu 031
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: grzechu 031 » 12 kwie 2014, 20:31

tak. musisz zrobić kompensację czujnika kąta skrętu kierownicy.
( a kierownicę masz ustawioną równo do jazdy na wprost?)

Doliwa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:40
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Doliwa » 12 kwie 2014, 21:21

Kierownica jest ustawiona równo dojadzy na wprost.Przy wymianie maglownicy, dla pewności została nawet uwiązana. W jaki sposób zrobić taką kompensację? Domyślam się że do tego potrzebny jest komputer z VAG-iem.

grzechu 031
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: grzechu 031 » 14 kwie 2014, 18:08

czujnik kąta skrętu będziesz widział w ABS-e i tam musisz zrobić kalibrację.
a może przy wymianie magla nie wpiąłeś dobrze wtyczki?

Doliwa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:40
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Doliwa » 18 kwie 2014, 10:52

Już wszystko jasne."Fachowcy" którzy zmieniali przekładnie przekręcili kierowicę bez przekładni o jeden obrót w prawą stronę,więc jak jechałem na wprost komputer "widział" jakbym cały czas był w poślizgu.Całe szczęście,że nie to tylko jeden obrót a nie dwa bo już bym miał zerwaną taśmę od poduszki powietrznej.Co do usunięcia usterki,trzeba było zdjąć koło kierownicy , następnie przekręcić układem tak aby na VAG-u wartość wynosiła 0 stopni i przykręcić kierownicę.Jeszcze dodam że miałem ściągnięty przewód podciśnienia dochodzący do turbiny,a co za tym idzie hamulce praktycznie przestały mi działać.Jedno jest pewne już więcej nie oddam swojego samochodu do tych "kowali".

MarcinMierzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 07 sie 2011, 14:17
Lokalizacja: Mierzyn/Szczecin

Post autor: MarcinMierzyn » 03 maja 2014, 16:18

Kolego Doliwa a gdzie i za ile zrobiłeś regerenację bo mi też magiel padł i szukam kogoś sprawdzonego w zachodniopomorskim.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga