[A6 C6] Czyszczenie Cylinderków klimy
Witam -podziele sie moim doswiadczeniem ktore nabylem wlasnie po tym zabiegu, otoz rozkrecic latwo wszystko poniewaz wszystko znajduje sie pod plastikowa pokrywa- wymontowanie jej trwa 5 sekund. Odkrecenie tychze wkretow torxem chyba 15 rozmiar to kwestia paru minut . I tu sie zabawa zaczyna ! Objawy u mnie jak poprzednio - boki grzeja a srodek chlodny , klima nabita przez 2 miesiacami. Po odkreceniu 6 torxow i podniesieniu tych pokrywek bosch przeba uwazaj jak kolega powyzej napisal na podlkadke w jednym z cylinderkow zeby jej nie stracic , oraz na sprezynki zeby nie spadly na slink bo sa chyba z brazu badz innego stopu wiec magnesem ich nie ruszymy jak gdzies wpadna.
Operacja :
Po zdjeciu cylinderkow i wyjeciu tych elementow stozkowych oraz sprezynek u mnie nie bylo zadnego nalotu, robilem na chlodnym silniku to plyn mi nie wyciekl rowniez . Wyjalem obejrzalem popryskalem siliconem w sprayu oraz skrocilem sprezynki jak kolega powyzej podpowiedzial. Skrocilem tylko o 1 mm bo gdynym skrocil o 3 mm to by byla spora roznica.
TO BYLA NAJGORSZA RZECZ JAK ZROBILEM!! sprezynek nie przykleje a klima owszem dziala , teraz jak skrece na LO to mam mrozne powietrze, a po bokach letnie . Jak podkrece na 23 stopnie to po bokach wieje z 23 stopnie - nie mierzylem , natomiast na srodku z 18 stopni . Wniosek - to nie usuwa userki . Nastepnym razem pokusilbym bym sie o paste tempo jak inni radzili i dobrze spolerowal .
Przykrecanie natomiast to kolejne wyzwanie 5 wkretow poszlo pieknie a 6 niestety juz millimetr przed koncem stwarzal problemy . Torxy mam firmowe wiec wytrzymaly ale srubka niestety nie i sie ukrecila . Narazie nie cieknie na niedociskanym rogu ale czas pokaze. Pozdrawiam.
Operacja :
Po zdjeciu cylinderkow i wyjeciu tych elementow stozkowych oraz sprezynek u mnie nie bylo zadnego nalotu, robilem na chlodnym silniku to plyn mi nie wyciekl rowniez . Wyjalem obejrzalem popryskalem siliconem w sprayu oraz skrocilem sprezynki jak kolega powyzej podpowiedzial. Skrocilem tylko o 1 mm bo gdynym skrocil o 3 mm to by byla spora roznica.
TO BYLA NAJGORSZA RZECZ JAK ZROBILEM!! sprezynek nie przykleje a klima owszem dziala , teraz jak skrece na LO to mam mrozne powietrze, a po bokach letnie . Jak podkrece na 23 stopnie to po bokach wieje z 23 stopnie - nie mierzylem , natomiast na srodku z 18 stopni . Wniosek - to nie usuwa userki . Nastepnym razem pokusilbym bym sie o paste tempo jak inni radzili i dobrze spolerowal .
Przykrecanie natomiast to kolejne wyzwanie 5 wkretow poszlo pieknie a 6 niestety juz millimetr przed koncem stwarzal problemy . Torxy mam firmowe wiec wytrzymaly ale srubka niestety nie i sie ukrecila . Narazie nie cieknie na niedociskanym rogu ale czas pokaze. Pozdrawiam.
witajcie,
ja nie wiem, czy mam problem, o którym wy piszecie czy inny..
klima działa, jak należy, czyli włączę klime to leci zimne ze wszystkich nawiewów, jakie ustawie, ale jak mam włączony ECON i temp np. 20 stopni C to ze wszystkich nawiewów leci ciepłe wręcz gorące powietrze, a z nawiewów pod wyświetlaczem (TYLKO) leci zimne :shock:
jak ustawie na HI temp to ze wszystkich leci ciepłe, jak ustawie na LOW temp to nie zawsze ze wszystkich leci zimne.
Przeważnie jest tak, że środkowe nawiewy pod wyświetlaczem chłodzą, a wszystkie inne grzeją - BEZ KLIMY
jednym słowem w aucie nie mam żądanej temperatury np. 20 stopni, zawsze jest większa
Czy to jest ten sam problem? VCDS podłączony, test wykonany - brak błędów
dzięki za pomoc
ja nie wiem, czy mam problem, o którym wy piszecie czy inny..
klima działa, jak należy, czyli włączę klime to leci zimne ze wszystkich nawiewów, jakie ustawie, ale jak mam włączony ECON i temp np. 20 stopni C to ze wszystkich nawiewów leci ciepłe wręcz gorące powietrze, a z nawiewów pod wyświetlaczem (TYLKO) leci zimne :shock:
jak ustawie na HI temp to ze wszystkich leci ciepłe, jak ustawie na LOW temp to nie zawsze ze wszystkich leci zimne.
Przeważnie jest tak, że środkowe nawiewy pod wyświetlaczem chłodzą, a wszystkie inne grzeją - BEZ KLIMY
jednym słowem w aucie nie mam żądanej temperatury np. 20 stopni, zawsze jest większa
Czy to jest ten sam problem? VCDS podłączony, test wykonany - brak błędów
dzięki za pomoc
Pozdrawiam,
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1082
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Wiecie też tak miałem leciało od pasazera ciepłe , wyczysciłem cylinderki ale było to samo , poszłem sprawdzic klime miałem brak czynnika 300 g został nabity i jest ok
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga